İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Halkla İlişkiler ve Tanıtım








 Bölüm Başkanımız Marka Yerleştirme Konulu Bildiriyle Uluslararası Konferansa Katıldı


Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Doç. Dr. Şükran Güzin ILICAK AYDINALP "International Conference on Applied Economics and Finance and Extended with Social Science"a katıldı


Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Doç. Dr. Şükran Güzin ILICAK AYDINALP ve Radyo Televizyon Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Sinem TUNA, 28-30 Kasım 2018 tarihleri arasında dördüncüsü gerçekleştirilen "International Conference on Applied Economics and Finance and Extended with Social Science"a katıldı. “Sinemada Yükselen Değer Marka Yerleştirme: Aile Arasında Filmi’nin Marka Yerleştirme Açısından İncelenmesi” isimli bildirileri ile ILICAK AYDINALP ve TUNA, güncel bir örnek olan, senaryosu Gülse Birsel tarafından yazılan Ozan Açıktan’ın yönetmenliğinde çekilen ve 31 hafta boyunca gösterimde kalarak yaklaşık 5.288.987 seyirciye ulaşan  “Aile Arasında” filmi yardımıyla reklam ile sinema ilişkisini incelediler. Sinemada marka yerleştirmenin önemi ve değerinin ortaya koyulduğu çalışmada, marka yerleştirmenin ulaştığı boyut ve markaların bu tekniği kullanma aşamasında sahip oldukları avantajlar ve dezavantajlar değerlendirildi.


 Galeri