İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?


Urzeni Yayınevi, 2019 yılında Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? isimli kitabı yayımladı. Editörlüğünü Mehmet Yakın’ın yaptığı kitap 9 bölümden oluşmaktadır.


Her bir bölümü değerli akademisyenler tarafından ele alınan kitapta, teknolojiyle birlikte daha fazla büyüyen reklamcılığı anlamayı kolaylaştırmak amaçlanmıştır. Kitapta, dikkat ekonomisi, büyük veri, viral reklamlar, dijital oyunlar, sanal influencerlar gibi reklamcılıkta yeni uygulamalara dair çalışmalar yer almaktadır. Reklamcılığa dair yenilikçi bir bakış açısı sunan bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.