İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Markaların büyük krizi: İptal kültürü!


Sosyal medya uygulamaları ile beğendiğimiz ya da hoşumuza gitmeyen bir ürünü, mekânı ya da yaşanan bir olayı geniş kitlelere duyurmak artık çok kolay. Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel, markaların ne kadar güçlü bir itibarı ve imajı olsa da “iptal kültürü” ile karşı karşıya kalabileceklerini ifade etti.


İletişim teknolojilerinin hızla gelişmesi, sosyal medyanın gündelik yaşamımızın her alanında bulunması ile hayatımıza yeni tanımlar girdi. Bu yeni tanımlardan biri olan “iptal kültürü” tartışmalı bir kavram olarak karşımıza çıkıyor. Farklı alanlarda karşımıza çıkan iptal kültürü, özellikle kriz yönetimi açısından markaların göz önünde bulundurması gereken yeni bir tanım olarak literatürde yer buluyor.

Haber kaynağına erişmek için tıklayınız.