Önerilen Kitaplar:
Ahmet Alpaslan, İnsan Okuma Sanatı; Etkili İletişim Teknikleri, Arı Sanat Yayınevi
Ahmet Güneş, İletişim Araştırmalarında Göstergebilim, LiteraTürk Yayınları
Ahmet Kalender, Halkla İlişkiler, Tablet Yayınları
Alaeddin Asna, Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, Pozitif Yayınları
Ali Saydam, Algılama Yönetimi: İletişimin Akıl ve Gönül Penceresi, Rota Yayınları
Alim Kaya, Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim, Pegem Akademi
Alison Theaker, Halkla İlişkiler El Kitabı, Mediacat Yayınları
Ann Handley, C. Chapman, Dijital çağda içerik yönetiminin kuralları, MediaCat Yayınları
Anthony Davis, Halkla İlişkilerin ABC’si, MediaCat Yayınları
Anthony Giddens, Elimizden Kaçıp Giden Dünya, Alfa Yayınları
Anthony Giddens, Modenliğin Sonuçları, Ayrıntı Yayınları
Arsev Bektaş, Kamuoyu, İletişim ve Demokrasi, Bağlam Yayınları
Aylin Göztaş Pira, E. Pelin Baytekin, Halkla İlişkiler: Neyi, Nasıl Yapmalı?, Dönence Yayınları
Aysel Aziz, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Nobel Yayınları
Aysel Aziz, İletişim ve… Ersan İlal’e Armağan, Hiperlink-İlad yayınları
Damian Ryan, Dijital Pazarlama, İş Bankası Kültür Yayınları
Demet Gürüz, Ayşen Temel Eğinli, Kişilerarası İletişim, Nobel Yayınevi
Doğan Ergun, Yöntemi Bulmak, İmge Kitabevi
Doğan Günay, Alev Parsa, Görsel Göstergebilim, Es Yayınları
Doğan Özlem, Bilim Felsefesi, Notos Yayınları
Erdem Taşdemir, Kişilerarası İletişim, Ekin Kitabevi
Ergün Yolcu, Reklamlarda İstanbul, İstanbul Üniversitesi Yayınları
Ernst Gombrich, Sanatın Öyküsü, Remzi Kitabevi
Erol Mutlu, Kitle İletişim Kuramları, Ütopya Yayınları
Fatma Erkman-Akerson, Göstergebilime Giriş, Bilge Kültür Sanat
Ferruh Uztuğ, Reklamcılıkta Anna Karenina İlkesi, Reklam Yaratıcıları Derneği Yayınları
Filiz Aydoğan, Yeni Medya Kuramları, Der Yayınları
Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları
Frederic Vasseur, Geleceğin Medyaları, İletişim Yayınları
Füsun Topsümer, Müge Elden, Reklamcılık: Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları
George Orwell, 1984, Can Yayınları
George Ritzer, Büyüsü Bozulmuş Dünyayı Büyülemek, Ayrıntı Yayınları
George Ritzer, Toplumun Mc Donaldlaştırılması, Ayrıntı Yayınları
Gillian Dyer, İletişim Olarak Reklamcılık, Beta Yayınları
Guy Debord, Gösteri Toplumu, Ayrıntı Yayınları
Gülseren Şendur Atabek, Ümit Atabek, Medya Metinlerini Çözümlemek; İçerik, Göstergebilim ve Söylem Çözümleme Yöntemleri, Siyasal Kitabevi
Hans Georg Gadamer, Hakikat ve Yöntem 1-2, Paradigma Yayıncılık
Hıfzı Topuz, Uluslararası İletişim, Anadolu Üniversitesi
İrfan Erdoğan, Korkmak Alemdar, İletişim ve Toplum, Bilgi Yayınevi
İrfan Erdoğan, Korkmak Alemdar, Öteki Kuram, Erk Yayınları
Jacgues Perriault, İletişim Bilimlerinin Unutulmuş Kökenleri, Ayrıntı Yayınları
James E. Grunig, Halkla İlişkiler ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayınları
Jean Baudrillard, Simularklar ve Simülasyon, Doğu-Batı Yayınları
Jean Baudrillard, Tüketim Toplumu, Ayrıntı Yayınları
Johan Huizinga, Homo Ludens, Ayrıntı Yayınları
John Berger, Görme Biçimleri, Metis Yayınları
Jean Marie Domenach, Politika ve Propaganda, Varlık Yayınları
John Fiske, İletişim Çalışmalarına Giriş, Ark Yayınları
John Fiske, Popüler Kültürü Anlamak, Ark Yayınları
Jone Jones, Reklam Nasıl İşe Yarar: Araştırmanın Rolü, Reklamcılık Vakfı Yayınları
Joseph Turow, İzleniyoruz: Yeni reklam sektörünün elindeki kimliğimiz ve değerimiz, Hil Yayınları
Jürgen Habermas, Kamusallığın Yapısal Dönüşümü, İletişim Yayınları
Katrin Weller, Axel Bruns, Twitter ve Toplum, Kafka Yayınları
Kemal Kurtuluş, Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, İ.Ü.İşletme Fakültesi Yayını
Laura Rıes, Görsel Çekiç, Media Cat Yayınları
Lawrance Neuman, Toplumsal Araştırma Yöntemleri 1-2, Yayın Odası Yayınları
Manuel Castells, Ağ toplumunun yükselişi, Bilgi Ünv. Yayınları
Manuel Castells, İsyan ve Umut Ağları; İnternet çağında toplumsal hareketler, Koç Ünv. Yayınları
Marchall Mcluhan, Gutenberg Galaksisi; Tipografik insanın oluşumu, Yapı Kredi Yayınları
Martin Lindstrom, Buyology, Optimist Kitap
Max Horkheimer, Akıl Tutulması, Metis Yayınları
Mehmet Rifat, Göstergebilimin ABC’si, Say Yayınları
Mehmet Rifat, XX.Yüzyılda Dilbilim ve Göstergebilim Kuramları, Yapı Kredi Yayınları
Metin İnceoğlu, Tutum, Algı, İletişim, V Yayınları
Metin Kazancı, Kamuda ve Özel Sektörde Halkla İlişkiler, Turhan Kitabevi
Muazzez Babacan, Nedir Bu Reklam, Beta Yayınları
Mustafa Özodaşık, Kişilerarası İletişim Sürecinde Algı - İkna ve Empatik İlişkiler, Tablet Kitabevi
Mutlu Binark, Günseli Bayraktutan, Ayın karanlık yüzü; Yeni medya ve etik, Kalkedon Yayınları
Muzaffer Sencer, Toplumbilimde Araştırma, Beta Yayınları
Müge Elden, Özkan Ulukök, Sinem Yeygel, Şimdi Reklamlar, İletişim Yayınları
Nick Stevenson, Medya Kültürleri: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi, Ütopya yayınları
Nazife Güngör, İletişim - Kuramlar - Yaklaşımlar, Siyasal Kitabevi
Nilüfer Timisi, Yeni iletişim teknolojileri ve demokrasi, Dost Yayınevi
Nilüfer Voltan, Yeniden Terapötik İletişim: Kişiler Arası İlişkiler, Nobel Yayınları
Nükhet Güz, Nilüfer Sarı, Rengin Küçükerdoğan, Bülent Küçükerdoğan, Işıl Zeybek, Etkili İletişim Terimleri, İnkılap Yayınları
Özlem Çakır, Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, Yapı Kredi Yayınları
Paul Feyerabend, Yönteme Karşı, Ayrıntı Yayınları
Paul Rutherford, Yeni İkonalar-Televizyon Reklam Sanatı, Yapı Kredi Yayınları
Peter Hartley, Kişilerarası İletişim, İmge Kitabevi
Pınar Eraslan Yayınoğlu, Halkla İlişkilerde Araştırma, Birsen Yayınevi
Rüçhan Gökdağ, Kişiler Arası İletişim & İnsan İlişkilerinin Psikolojik Temelleri, Sınırsız Kitap
Salim Kadıbeşegil, İtibar Yönetimi, Mediacat Yayınları
Serdar Kaypakoğlu, Kişilerarası İletişim; Cinsiyet Farklılıkları, Güç ve Çatışma, Derin Yayınları
Sigmund Freud, Rüyalar ve Yanılgılar Psikolojisi, Altın Kitaplar
Stuart Hall, “Kültür, Medya ve İdeolojik Etki”, Medya, İktidar, İdeoloji, Ark Yayınevi
Suna Kabadayı, İmajınızı Nasıl Alırsınız? (İçten Dışa Kişisel İmaj Yönetimi), Elma Yayınevi
Süleyman İrvan, Medya Kültür, Siyaset, Pharmakon kitap
Şadi Can Saruhan, Ata Özdemirci, Bilim, Felsefe ve Metodoloji, Beta Yayınları
Şermin Tekinalp, İletişim Araştırma ve Kuramları, Beta Yayınları
Uğur Batı, Reklamın Dili, Alfa Yayınları
Ümit Atabek, Medya Metinlerini Çözümlemek, Siyasal Kitabevi
Ünsal Oskay, İletişimin ABC’si, İnkılap kitabevi
Ünsal Oskay, Kitle Haberleşme Teorilerine Giriş, Der Yayınları
Ünsal Oskay, Kitle İletişimin Kültürel İşlevleri, İnkılap Kitabevi
Veysel Batmaz, Medya popüler kültürü gizler, Karakutu Yayınları
Veysel Batmaz, Galip İsen, Ben ve Toplum, Salyangoz Yayınları
Veysel Batmaz, Yanlış Medyada Doğru Söylenmez, Naos Yayıncılık
Walter Benjamin, Estetize Edilmiş Yaşam, Derin Yayınları
Yavuz Odabaşı, Mine Oyman, Pazarlama İletişimi Yönetimi, MediaCat Kitapları
Zeynep Cihangir, Kişilerarası iletişimde dinleme becerisi, Nobel yayınevi
Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, Ezgi Kitapevi
Zeyyat Sabuncuoğlu, Melek Tüz, Örgütsel Psikoloji, Alfa Yayınları