İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Yeni Medya ve İletişim








 Fütürizm Kulübü’nden ‘’1. İçerik Pazarlama Kampı’’


İstanbul Gelişim Üniversitesi Fütürizm Kulübü'nün düzenlediği ‘’1. İçerik Pazarlama Kampı’’na katılan 25 öğrenci, kendi projelerini yaratmak için bir araya geldi!


İstanbul Gelişim Üniversitesi Fütürizm Kulübü'nün herkesin katılımına açık olarak düzenlediği ‘’1. İçerik Pazarlama Kampı’’na katılan 25 öğrenci, kendi projelerini yaratmak için bir araya geldi!

İstanbul Gelişim Üniversitesi Fütürizm Kulübü,  31 Mart-1 Nisan tarihleri arasında, Dr. Öğr. Üyesi Semra Geçkin Onat'ın danışmanlığında toplamda 36 saat süren "1. İçerik Pazarlama Kampı’’nı düzenledi. Yeni Medya Bölümü öğrencileri arasından  seçilen 25  öğrenci, içerik pazarlama kampında 5 gruba ayrıldı ve projelerini oluşturmak için ekip ruhuna dayalı heyecanlı bir sürece dahil oldular.

Amaç ‘’Yaratıcı Olma’’ Duygusunu Kazandırmak
36 saat süren dijital içerik pazarlama kampı, öğrencilerin yaratıcı yönlerini ortaya çıkararak ekip ruhunu kazandırmayı amaçlamıştır. Kamp süresi boyunca öğrencilerden, hayal ettikleri fikirleri bir projeye dönüştürmeleri beklendi. Sektörden yer alan dijital pazarlama uzmanları davet edilerek, öğrencilere tasarımla ilgili gerek teknik gerek yazılımsal gerekse fikir bazında yardım sağlandı. İki gün süren kampın sonunda gruplar jüri karşısına çıkarak ortaya çıkardıkları projelerini sundular. Projeler değerlendirilerek dereceye girenlere ödül ve tüm katılımcılara katılım sertifikası takdim edildi.