MIXX Awards Türkiye 2021 finalistleri açıklandı.
IAB Türkiye tarafından düzenlenen ve bu yıl 11.si gerçekleştirilen MIXX Awards Türkiye ödüllerinde finale kalan başvurular açıklandı.
International Advertising Bureau (IAB) Türkiye tarafından düzenlenen ve Sen Neredeysen Orası Dijital” teması ile bu yıl 11.si gerçekleştirilen MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards Türkiye ödülleri bu sahiplerine kavuştu. Havas İstanbul CEO’su Cüneyt Devrim başkanlığında bir araya gelen 20 kişilik jürinin değerlendirmeleri sonucunda 778’i geçerli sayılan başvuru arasından 333 çalışma finale kaldı. 21 kategoride yapılan başvurular ön eleme ve ana değerlendirme olmak üzere iki aşamalı bir değerlendirmeye tabi tutuldu.
11. MIXX Awards Türkiye’nin Lider Destekçisi sahibinden.com; Başarı Destekçileri, Ingage Medya, Sözcü.com.tr, Unilever olurken yarışmanın Protokol Destekçileri arasında, AdColony, AdMatic/AdTarget, Akbank, BSH Ev aletleri, Genart Medya, Google, PuhuTV, Sparkle Medya ve Tooplay yer alıyor. Facebook, Mynet, Lysol ve Teads’in kategori destekçileri olduğu MIXX’e sektör kuruluşları da her zamanki gibi katkıda bulunuyorlar.
Bu yıl MIXX Awards Türkiye’ye başvuran tüm projeler
MIXX Awards Europe’a 16 Nisan’a kadar başvuru yapabilecek.11. yıl reklam teması
“Sen Neredeysen Orası Dijital” olan MIXX Awards’un reklam çalışmaları
Karbonat tarafından yürütülürken organizasyon prodüksiyon ve yayın tarafı Onedio tarafından yürütülüyor.
Organizasyonda ödül kazanan işlerin 19 Mart tarihinde açıklanacağı finalistlerin listesini
mixxawards-tr.org web sitesinden görebilirsiniz.
MIXX Hakkında
Uluslararası bir yarışma olan MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards dijital reklamcılığı geliştiren ekipleri ve markaları ödüllendirir. Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinde benzeri olmayan, yaratıcı çalışmaların üretilmesini, marka performansının geliştirilmesini, internetin yaratıcı standartlarının yükseltilmesini hedefler.
Dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan MIXX Awards, reklamları stratejiden yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm katmanlarıyla değerlendiren tek dijital yarışmadır.
Dereceye giren çalışmalar reklam ve pazarlama endüstrisi için değerli bir eğitim aracına dönüşür. Dijitalin, pazarlama bileşenleri içinde oynadığı etkin rolü ortaya koyar. MIXX Awards’a katılan çalışmalar dijital eko-sisteminin yetkin isimlerinden oluşan bir jüri – reklamverenler, reklam ve medya ajansı yöneticileri, yayıncılar – tarafından değerlendirilir. Kazananlar IAB TR tarafından düzenlenen ödül töreninde ödüllerini alanlar, MIXX Europe’da ve IAB MIXX Awards’ta yarışma fırsatı elde eder.