İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Cannes Lions 2022’den Türkiye’ye İki Ödül


Reklam ve pazarlama dünyasının dünyadaki en önemli ödüllerinden biri olan Cannes Lions iki yıllık pandemi molasının ardından bu yıl fiziksel olarak 20-24 Haziran tarihlerinde gerçekleştirildi.


Cannes Lions 2022 festival programında sürdürülebilirlik, çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık, yetenek, veri ve teknoloji, iş yapış biçimlerinin dönüşümü vb. konular ele alındı. Bu bağlamda festival süresince çeşitli etkinlikler, oturumlar ve workshoplar gerçekleştirildi. Festival hem fiziksel hem de online olarak takip edilebildi.
Türkiye’den de üç projenin kısa listeye kaldığı festivalde Türkiye’ye iki ödül geldi. Health & Wellness kategorisinden aday olan Supradyn’in “Hafıza Testi” projesine bronz ödül verildi. Türkiye’ye gelen 2. Bronz Aslan ise Havas Turkey imzalı Cap The Tap‘e gitti.