İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü, sektörün deneyimli isimlerinden Fotoğraf ve Görsel İletişim Uzmanı Tolga ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Reklamın Dünü, Bugünü ve Yarını” başlıklı söyleşi, ...
Daha Fazlası
İç paydaşlarımız TCCUAM ile İİSBF Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümünün katkılarıyla Moderatörlüğünü TCCUAM Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Selda Tunç Subaşi ...
Daha Fazlası
Coffee Talks etkinliğinin 22.10.2025 tarihinde 12.00-13.00 arasında, İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü, Dr. Öğretim ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü, Kekemeler Derneği’nden değerli konukları ağırladığı anlamlı bir söyleşiye ev ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü, deneyimli gazeteci ve içerik üreticisi Yaprak Özer’i ağırladı. ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Tüketici Davranışlarının Psikolojik Temellerine Bakış” başlıklı ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğrencileri, sektörü yakından tanımak ve profesyonel uygulamaları yerinde gözlemlemek ...
Daha Fazlası
Reklamcılık bölümümüz mezunlarından Ayşenur Solak ile bölümümüzde bir görüşme gerçekleştirilmiştir. Görüşmede bölümün mevcut durumu, ders içerikleri, mezunların sektördeki konumu ve ...
Daha Fazlası
İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından Koç Holding sponsorluğunda düzenlenen 18. İstanbul Bienali, 16 Eylül’de başlayan önizleme günlerinin ardından 20 ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü 22 Eylül Pazartesi günü 1., 3. ve 4. sınıflara ve 23 Eylül günü ise 2. Sınıflara oryantasyon düzenlemiştir. ...
Daha Fazlası
Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde reklam tasarımı, markaların hedef kitleleriyle daha yaratıcı ve etkili yollarla iletişim kurmalarını sağlayan güçlü bir araç ...
Daha Fazlası
Video üreten yapay zekâ teknolojileri (Runway, Pika, Synthesia, HeyGen, Sora vb.), reklamcılık sektöründe köklü bir dönüşüm yaratmaktadır. Geleneksel reklam prodüksiyon ...
Daha Fazlası
Dijital hikâye anlatıcılığı, son yıllarda müzelerde ziyaretçi deneyimini kökten dönüştüren en önemli yöntemlerden biri haline geldi. Eserlerin yalnızca sergilenmesiyle yetinmeyip, ...
Daha Fazlası
Stuart Hall’un editörlüğünü yaptığı Temsil, kültürel çalışmalar alanında temel bir başvuru kaynağıdır ve “temsiliyet” kavramını merkezine alarak anlamın nasıl üretildiğini ...
Daha Fazlası
Zygmunt Bauman’ın Akışkan Modernite kavramı ve bu bağlamda ortaya koymuş olduğu aynı isimli kitabı günümüz dünyasını daha iyi anlamak ve ...
Daha Fazlası
Times Higher Education’ın (THE) açıkladığı 2025 Impact Rankings sonuçlarına göre İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), sürdürülebilirlik konusundaki başarılı performansını bir kez ...
Daha Fazlası
Gerilla reklamcılık, düşük bütçeyle yüksek etki yaratmayı hedefleyen yaratıcı, sıra dışı ve çoğu zaman sokaklara, kamusal alanlara yayılan pazarlama stratejilerini ...
Daha Fazlası
İçerik üreticileri, algoritmaların yönlendirdiği güvencesiz koşullarda görünmeyen bir emek biçimi içinde çalışmaktadır. Sosyal medya platformları, bu emeği ve kullanıcı etkileşimlerini ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Reklamcılık Bölümü’nün ortak yürüttüğü çalışmalar kapsamında organize edilen 8 ...
Daha Fazlası
Günümüzde pazarlama dünyasının en popüler konularının başında sürdürülebilirlik iletişimi ve bu bağlamda yeşil reklamcılık gelmektedir. Markaların her gün yeni bir ...
Daha Fazlası
22 Ocak Çarşamba günü İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi’nin 2025 yılı Akademik Genel Kurul toplantısı, Mehmet Akif Ersoy Konferans ...
Daha Fazlası
Jean Baudrillard'ın simülasyon kuramı, modern toplumların gerçeklik algısını ve bu algının nasıl şekillendiğini sorgulayan önemli bir teoridir. Baudrillard, özellikle medya ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi; Oxford Üniversitesi, Massachusetts Teknoloji Enstitüsü (MIT) ve Harvard Üniversitesi gibi birçok köklü kurumun yer aldığı THE Dünya ...
Daha Fazlası
Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi ve Reklamcılık bölümünün birlikte düzenlemiş olduğu 8 Mart Dünya Kadınlar Günü afişi tasarlama ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Times Higher Education (THE) tarafından açıklanan 2025 Dünya Üniversiteleri Sıralaması sonuçlarına göre önemli başarılar elde etmiştir. ...
Daha Fazlası
İGU İ.İ.S.B.F. Yeni Medya ve İletişim Bölümü ile Radyo Sinema ve Televizyon Bölümü işbirliği ile bu yıl 7.’si “Dijital İçerik ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi toplumsal cinsiyet ve şiddet ilişkisini irdeleyen bir kitap hazırlama çalışmalarına ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü ile Radyo Televizyon ve Sinema Bölümleri, ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Arş. Gör. Dr. Aydan Ünlükaya Çevirici’nin "Madun Temsiliyetinin Kullanıldığı Yıkıcı Reklamlara Yönelik Tutum ile Satın Alma Niyeti Arasındaki ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2024 Webometrics Dünya Üniversite Sıralamaları’nda 2249’uncu sıraya çıkarak geçen yıla göre 29 basamak yükseldi. Son üç yıl ...
Daha Fazlası
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin de yer aldığı İstanbul Gelişim Üniversitesi 2023-2024 Mezuniyet Töreni Yahya Kemal Beyatlı Gösteri Merkezinde ...
Daha Fazlası
Reklam kampanyalarının başarısını etkileyen kritik bir faktör olan yaratıcılık; dikkat çekmek, markanın tanıtımını yapmak ve rakiplere avantaj sağlamak gibi etkenler ...
Daha Fazlası
Dünya üniversiteleri sıralama kuruluşu Times Higher Education (THE) Etki Sıralaması (Impact Ranking) 2024 sonuçları açıklandı. Yapılan sıralamada, dünyada bu sene ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri Prof. Dr. Hüseyin Dikme ve Dr. Öğr. ...
Daha Fazlası
İİSBF Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü tarafından düzenlenen İGÜ Uluslararası Medya ve Kısa Film Festivali, 29-30 Mayıs tarihleri arasında Firnas ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü’nden Doç. Dr. Yelda Ülker, Arş. Gör. Aydan Ünlükaya Çevirici ve Arş. Gör. Ece Demirkapu ilki düzenlenen Fenerbahçe Üniversitesi ...
Daha Fazlası
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü tarafından hazırlanan Mart 2024 Aylık Etkinlik ve Haber Bülteni ...
Daha Fazlası
25 Nisan 2024 tarihinde İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük binasında yer alan Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğünde Reklamcılık Bölümünün bölüm tanıtım ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, Birlik Haberleşme ve İletişim Çalışanları Sendikası iş birliğiyle Avrupa Birliği ...
Daha Fazlası
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü tarafından hazırlanan Şubat 2024 Aylık Etkinlik ve Haber Bülteni SosyoCom yayında. ...
Daha Fazlası
“Tehlikeli Arzular” adıyla Türkiye’de gösterilen Bigger Than Life filmi, Nicholas Ray’in yönettiği 1956 ABD yapımı psikolojik bir dramadır. Film çektiği ...
Daha Fazlası
Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Selda Tunç Subaşi, Müdür Yardımcıları Dr. Öğr. Üyesi Diler ...
Daha Fazlası
Yapay zekâ şirketi OpenAI, geçtiğimiz günlerde tanıtımını yaptığı Sora isimli video üretim teknolojisi ile büyük ses getirdi. Yazılı metni videoya ...
Daha Fazlası
Truffaut’un “Yeni Dalga Rivette sayesinde başladı.” dediği usta yönetmen Jacques Rivette’in yönettiği La Religieuse, Diderot’un aynı isimli romanından uyarladığı 1966 ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un 2024 yılı Ocak sayısı Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem ve Sağlık-Psikoloji ...
Daha Fazlası
Reklamcılık bölümü öğretim üyesi ve bölüm başkan yardımcısı olan Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu Sosyocom için yazmış olduğu Dijital Evrende ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Aralık sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü öğretim üyelerinden Doç. Dr. Yelda Ülker, Reklamcılık Bölümünün hazırlamış olduğu Sosyocom sayısında geleceğin reklamcılığının nasıl olacağını değerlendirmiştir. ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel, Reklamcılık Bölümünün hazırlamış olduğu Sosyocom sayısında sosyal pazarlama kavramından bahsetmiştir. Kestel ...
Daha Fazlası
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından hazırlanan “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Genel Raporu-2023”e bu yıl ilk kez “Sürdürülebilirlik” kategorisi eklendi. Yaptığı çalışmalarla ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu Öğrenci Merkezi’nde Öğrenci Dekanlığı tarafından düzenlenen Coffee Talks’ta konuk olarak yer ...
Daha Fazlası
Yapay zeka (YZ), eğitim sektöründe önemli bir dönüşümü tetikliyor. Geleneksel öğrenme yöntemlerine alternatif olarak, yapay zeka destekli eğitim sistemleri öğrencilere ...
Daha Fazlası
Reklamcılık bölümü öğretim elemanlarından Prof. Dr. Hüseyin Dikme, Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, Arş. Gör. Aydan Ünlükaya Çevirici ve Arş. ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık Bölümü öğrencileri, İletişim Tasarımına Giriş dersi kapsamında Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu'nun rehberliğinde sosyal farkındalık temalı ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof.Dr. Hüseyin Dikme ve Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Sağlık Kurumlarında Sosyal Sorumluluk ...
Daha Fazlası
Eric Toledano ve Olivier Nakache’nin yönetmenliğini yaptığı 2023, Fransa yapımı Zor Bir Yıl (Une Année Difficile/A Diffıcult Year) filmi, ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Eylül sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Bilinmeyen Adanın Öyküsü, Nobel Edebiyat Ödüllü, ünlü yazar Jose Saramago’nun uzun öykü türündeki en kısa kitaplarından biri olmakla beraber ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyelerinden Doç. Dr. Yelda Ülker’in yazarlarından biri olduğu ...
Daha Fazlası
İKSV’nin her yıl ekim ayında, İstanbul dışında İzmir ve Ankara’da da gösterimler düzenlediği Filmekimi, bu yıl 13 Ekim ile 22 ...
Daha Fazlası
Hızla değişen dünyada reklamcılık sektörü, tüketicilerle daha önce hiç olmadığı kadar etkileşim kurmak için yenilikçi teknolojilerden ve veri odaklı yaklaşımlardan ...
Daha Fazlası
Yeni Medya ve İletişim Bölümü tarafından 26-27 Ekim tarihlerinde altıncısı düzenlenecek olan Uluslararası Yeni Medya Konferansı’na bildiri özetlerinin gönderileceği son ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Ağustos sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi bölümlerinin tamamına ilişkin en güncel bilgilerin yer aldığı Research Highlights kataloğu ...
Daha Fazlası
Rohmer’in “Komediler ve Özlü Sözler” serisinin ilk filmi Pilotun Karısı (La Femme de l’aviateur). Geçinmek için geceleri çalışmak durumunda kalan ...
Daha Fazlası
Dünyanın önde gelen araştırma ve akademi portallarından biri olan Research.com, dünyanın ve ülkelerin “En İyi Bilim İnsanları”nı sıraladığı listeyi açıkladı. ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Temmuz sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Alfred Hitchcock’un yönettiği Shadow of a Doubt, Teresa Wright ve Joseph Cotten’in başrollerinde olduğu 1943 yapımı bir film. Film, Charlie’nin ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri “10. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi”ne katıldı. ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü, 2022-2023 eğitim öğretim yılında ilk mezunlarını vermenin gururunu yaşıyor. 19 Temmuz 2023 tarihinde gerçekleştirilecek olan tören, Yahya Kemal ...
Daha Fazlası
Nicholas Ray’in yönettiği Rebel Without a Cause, 1955 yapımı bir gençlik filmi. James Dean ve Natalie Wood’un başrollerinde olduğu bu ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Haziran sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Fast Food sektörünün iki devi McDonald’s ve Burger King ChatGPT’den aldıkları cevaplarla açıkhavada karşı karşıya geldi. Zaman zaman reklamlarıyla başka ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Mayıs sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Üniversitemiz İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Dijital Öğrenci Çalışmaları” konulu ikinci sanal sergi 6 Haziran ...
Daha Fazlası
Eric Rohmer’in kariyerinin ilk döneminde çektiği ve “Altı Ahlak Hikâyesi” olarak bilinen serisinin ilk uzun metrajlısı Maud’la Bir Gece. İki ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Nisan sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Strozsek, Werner Herzog’un 1977 yılında çektiği, Bruno S. Ve Eva Mattes’i başrollerde gördüğümüz filmi. Bruno S. ile Kaspar Hauser’da, Eva ...
Daha Fazlası
Üniversitemiz İktisadi İdari Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Dijital Öğrenci Çalışmaları” konulu sanal sergi 8 Mayıs 2023 itibariyle ...
Daha Fazlası
Claude Chabrol’un 1995 yapımı filmi La Cérémonie, burjuva bir ailenin yanına hizmetçi olarak alınan Sophie’nin postanede çalışan Jeanne ile tanışması ...
Daha Fazlası
Ayla, Uzun Hikaye ve Sınav gibi önemli filmlerin senaristi Yiğit Güralp, İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi ...
Daha Fazlası
Walter J. Ong Sözlü ve Yazılı Kültür, Sözün Teknolojileşmesi kitabında, sözlü kültür ile yazılı kültür bağlamında bilginin kullanımını değerlendiriyor. Yazılı ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Mart sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Şubat sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
Wim Wenders’ın Amerika’da yaşadığı dönemde yaptığı en başarılı filmi şüphesiz ki Paris, Teksas. Film, dört yıldır kayıp olan Travis’in kardeşinin ...
Daha Fazlası
İletişim Fakültesi öğrencilerinin kaçırmaması gereken filmlerden biri olan Marianne and Juliane (Die Bleierne Zeit), Yeni Alman Sinemasının önemli temsilcilerinden biri ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin aylık etkinlik ve haber bülteni SosyoCom'un 25. Sayısı olan 2023 Ocak ...
Daha Fazlası
Reklamcılıkta anlatı konusu, geleneksel pazarlama yöntemlerinden dijital pazarlama yöntemlerine geçişle birlikte daha da önem kazanmıştır. Anlatılarla ilgili en önemli ve ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezun öğrencimiz Gökhan Çolak'ın “İletişimde ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri 2 bildiri ile “9. Uluslararası Marmara Sosyal ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi'nden Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Kişilerarası İletişim ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Aralık sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr. Hüseyin Dikme ve Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı ...
Daha Fazlası
SosyoCom'un Kasım sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlası
RATEM (Radyo Televizyon Yayıncıları Meslek Birliği)’in düzenlediği üniversiteliler arası iletişim fikirleri yarışması “Aklıma Bir Fikir Geldi” başvuruları başladı. 12. kez ...
Daha Fazlası
Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu'nun danışmanlığında Reklamcılık 4. sınıf öğrencilerinden Emrah Asal, Emre Bilbir ve Muhammed Enes ...
Daha Fazlası
Reklam sektörünün en iyileri, Türkiye'de ve Azerbaycan'da bir sürü kategoride Felis ödüllerine kavuştu. Zorlu PSM’de düzenlenen ödül töreni Simge Fıstıkoğlu’nun ...
Daha Fazlası
Ekonomik, teknolojik, sosyal vb. değişikliklerle birlikte tüketici ihtiyaçları ve dolayısıyla davranışları da günden güne değişmektedir. Değişen bu tüketici davranışları pazarlama ...
Daha Fazlası
Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen ve Hasköy Yün İplik Fabrikası’nda düzenlenen 34. Kristal Elma ödülleri sahiplerini buldu. Reklamların Oscar’ı sayabileceğimiz yarışmada ...
Daha Fazlası
Pazarlama alanında, tüketicinin ilgisini çekmek için markalar ve reklamcılar tarafından birçok farklı yöntem deneniyor. “Beyindeki satın alma düğmesine basmak” olarak ...
Daha Fazlası
Otomatik Portakal, 2001: Uzay Macerası, Cinnet gibi kült filmlere imza atan ünlü yönetmen Stanley Kubrick ve eserleriyle ilgili İstanbul Sinema ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) 2022-2023 Akademik Yılı Açılış Töreni gerçekleştirildi. Açış konuşmasını yapan Rektör Prof. Dr. Bahri Şahin, İGÜ’nün araştırma ...
Daha Fazlası
MARKA 2022 Konferansı, 29-30 Eylül’de Tersane İstanbul’da, Türkiye’den ve dünyadan birçok kişinin katılımıyla gerçekleştirilecek. 22 yıldır düzenlenen konferans bu yıl ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, İstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık ...
Daha Fazlası
Sosyal medya uygulamaları ile beğendiğimiz ya da hoşumuza gitmeyen bir ürünü, mekânı ya da yaşanan bir olayı geniş kitlelere duyurmak ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun İstanbul Gelişim Üniversitesi aylık bülteni olan Sosyocom'da ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Tuba Yavuz ile birlikte kaleme aldığı “Sosyal ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesinin aylık etkinlik ve haber bülteni SosyoCom'un Temmuz sayısı hem İngilizce hem ...
Daha Fazlası
Pandemi döneminden normalleşmeye geçtiğimiz son bir yılda reklam sektöründe birbirinden yaratıcı kampanyalar yapıldı. Kampanyalarda son yıllara damga vuran kapsayıcılık ve ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ile Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu IMASCON 2022’de ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu İstanbul Gelişim Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Bülteni’nde ...
Daha Fazlası
Reklam ve pazarlama dünyasının dünyadaki en önemli ödüllerinden biri olan Cannes Lions iki yıllık pandemi molasının ardından bu yıl fiziksel ...
Daha Fazlası
Markaların kurumsal kimlik tasarımı hiç şüphesiz bütünleşik pazarlama iletişiminin en vazgeçilmez unsurlarının başında gelmektedir. Markanın vitrinini oluşturan kurumsal kimlik tasarımı ...
Daha Fazlası
Reklamcılık, hem yaratıcılık hem de birçok konuda bilgili olmayı gerektiren mesleklerin başında gelmektedir. Reklamcılık bölümünde okuyan öğrenciler reklam konusunda kendilerini ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından 9’uncusu düzenlenen Medya Ödülleri sahiplerini buldu. Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. ...
Daha Fazlası
Bu ay içerik editörlüğü Reklamcılık Bölümü tarafından gerçekleştirilen İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin aylık etkinlik ve ...
Daha Fazlası
Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyelerinden ve sağlık iletişimi alanında çok sayıda başarılı araştırmaya imza atmış olan Prof. Dr. Deniz ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) Reklamcılık Kulübü'nün düzenlendiği ve Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran Çıtak’ın konuşmacı olduğu “Reklam Sektörünün Geleceği” isimli ...
Daha Fazlası
Pera Film, 11 - 31 Mayıs tarihleri arasında dünyaca ünlü, İsrailli yazar Etgar Keret’in hem yönetmenliğini yaptığı hem de öykülerinden ...
Daha Fazlası
Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), 2021 yılının Türkiye ve Dünyada Açıkhava Raporu’nu yayınlandı. ARVAK tarafından hazırlanan raporun bulguları, Türkiye’de Açıkhava reklamlarının ...
Daha Fazlası
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Özel’in 31. solo sergisi, Gelişim Kule’de yer alan Gelişim Sanat Galerisi’nde ziyarete açılıyor. İnsanın varoluşuna ve ...
Daha Fazlası
Sosyal medyanın hayatımızda önemli bir yer kazanmasıyla birlikte “influencer” kavramı da dijital pazarlama başta olmak üzere iletişimin birçok alanında karşımıza ...
Daha Fazlası
CGK Coaching Kurucu Yöneticisi Cem Galip Kahveci’nin katıldığı “Geleneksel Medyada Reklam Süreci” etkinliği Reklamcılık Bölümü tarafından 25 Mart tarihinde gerçekleştirildi. ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından düzenlenen V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı’nda Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu bildiri ...
Daha Fazlası
Tüketim kültürünün en önemli aracı olan reklamların, toplumsal cinsiyet eşitliği karnesi belli oldu. Effie Awards Türkiye Televizyon Reklamları’nın yaptığı araştırmaya ...
Daha Fazlası
28 Şubat-4 Mart 2022 tarihleri arasında düzenlenen “Reklamcılık Bölümü Öğrenci Çalışmaları Sergisi” Gelişim Sanat Galerisi J Blok 4. Katta sanatsever ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Canan Tiftik, yapay zeka uygulamalarının iş dünyasına entegre edilmesi hakkında açıklamalarda bulunarak ‘’Her yeni ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezunu Gökhan Çolak’ın “Acı Hayat ...
Daha Fazlası
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) 2020 yılı Televizyon Yayınlarında Şiddet Araştırması sonuçlarına göre; 18 yaşından küçük katılımcıların %67.7’si akşam ...
Daha Fazlası
RePEc “Akademik Yayın Performansı” Aralık 2021 sonuçlarına göre İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Ekonomi ve Finans ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünden İstiklal Marşı’nın 100. yılına özel hazırlanan ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “İletişim Perspektifi Çerçevesinde Medya ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel “7. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi”ne katıldı. ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu'nun jüride yer aldığı, İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) tarafından bu yıl ilki ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu “7. Uluslararası Marmara Sosyal ...
Daha Fazlası
Dünyanın saygın yükseköğretim derecelendirme kuruluşu olan QS (Quacquarelli Symonds)’in 2022 yılı Gelişen Avrupa ve Orta Asya Sıralaması (Europe & Central ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından düzenlenen V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı’nda Dr. Öğr. Üyesi Sezgin Savaş ile Arş. Gör. Zeynep Özcan ...
Daha Fazlası
İzmir’deki Ayasuluk Tepesi ve St. Jean Anıtı Kazısı için, İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından Türkiye’nin arkeolojik alanlardaki ilk mobil DNA merkezi ...
Daha Fazlası
Covid-19 tedbirleri kapsamında üniversitemiz idari birimleri, öğrencilerimize online danışmanlık imkanı sunuyor. Online danışmanlıklar salı günleri 09:30-11:30 ve perşembe günleri 16:30-18:30 ...
Daha Fazlası
Mediacat Yayıncılık, 2005 yılında “A'dan Z'ye Pazarlama: Pazarlamayla İlgilenen Herkesin Bilmesi Gereken 80 Kavram” isimli kitabı yayımladı. Pazarlama literatüründe önemli ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri ile öğrenciler 2021-2022 öğretim yılı güz döneminde ofis saati uygulaması ile her hafta belirlenen gün ve ...
Daha Fazlası
Urzeni Yayınevi, 2019 yılında Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? isimli kitabı yayımladı. Editörlüğünü Mehmet Yakın’ın yaptığı kitap 9 bölümden oluşmaktadır. ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Yeni Medya ve İletişim Bölüm ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü tarafından bu yıl 5’incisi düzenlenecek olan ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezun öğrencimiz Melike Solhan’ın “Covid ...
Daha Fazlası
Bölümümüz Dr. Öğr. Üyesi Seyra KESTEL, İGÜ İİSBF Tercih ve Tanıtım Günleri kapsamında “Reklamcılık ve Halkla İlişkilerde Yeni Trendler” konu ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya ve Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nurhan Zeynep Tosun’un yazmış olduğu “Mikro ...
Daha Fazlası
Arş. Gör Zeynep Özcan’ın fakültemiz öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Sezgin Savaş ile birlikte yazmış olduğu “”Sanal Topluluk Platformu Olarak ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya’nın “Kadın Odaklı Reklamcılıkta (Femvertising) Sunulan Postfeminist Söylemler: L’Oreal Paris – “This Is An Ad ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve Yeni Medya İletişim ve Habercilik Bölümü yüksek lisans öğrencisi Ali ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından organize edilen Vizyon 2123 “Yaz UZAY Okulu”, çeşitli bilim alanlarında oluşturulan dersler ile 5-14 Temmuz tarihleri ...
Daha Fazlası
Araştırma Görevlisi Zeynep Özcan’ın İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden Prof. Dr. Nilüfer Sezer ile yazmış olduğu “Sosyal Medya Fenomenleri Bağlamında Yeni ...
Daha Fazlası
Araştırma Görevlisi Zeynep Özcan, 8. Uluslararası İletişim Günleri’nde “COVID-19 Salgınında Özel Hastanelerin Dijital Sağlık İletişimi Faaliyetleri” başlıklı bildirisiyle yer aldı. ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü olarak eğitim ve öğretimdeki temel amacımız; global ve ulusal alanda 21. yüzyılın ilk çeyreğinde büyük bir devinimle gelişen ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya “Kültür Bozumu Bağlamında Marka Aktivizmi ve Yıkıcı Reklamlar: H&M-She’s A Lady Reklam Filmi Örneği” ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü tanıtım videosu İİSBF YouTube kanalında ve Instagram ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’nün düzenlediği “Reklamcılık Sektöründe Tanıtım Filmi Nasıl Yapılır?” ...
Daha Fazlası
Sadece yaratıcılık ve küçük bir bütçe gerektiren alternatif pazarlama stratejilerinden biri olan gerilla pazarlaması günümüzde sosyal medyayla birlikte yeni bir ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölümü’nde ders veren öğretim üyelerimiz ile öğrencilerimiz online olarak gerçekleştirilen “Ofis Saati” uygulaması ile bahar döneminde bir araya geliyor. ...
Daha Fazlası
Günümüzde teknolojik gelişmeler, insanların yaşayışlarını da oldukça derinden etkilemiştir. Yaşanan dijital gelişim ve dönüşümlerle beraber, internet kullanıcıları artık “kullanıcı” olmanın ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’ne Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel ve Dr. ...
Daha Fazlası
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi 2020 Yılı Yayın Raporu 1D türündeki makale sayıları sıralamasında Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. ...
Daha Fazlası
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin akademik genel kurul toplantısı, 24 Şubat 2020 tarihinde Rektör Prof. Dr. Burhan Aykaç, ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’nün düzenlediği ve Chef New Media Reklam Ajansı ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Burhan Aykaç, 2020-2021 Bahar Dönemi Eğitimine ilişkin açıklama yaptı. Bu kapsamda Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının ...
Daha Fazlası
Chef New Media Reklam Ajansı Kurucusu Mehmet Erdem Uprak’ın konuşmacı olduğu “İş Dünyasında Sosyal Medyanın Kullanımı” etkinliği Reklamcılık Bölümü tarafından ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, öğrencilerimizle ile birlikte yazdığı kitap bölümü üzerine İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’nün düzenlediği ve Avukat-Arabulucu-Marka ve Patent Vekili-Aile Danışmanı ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi, ‘Lise Kış Akademisi’nin bu yıl 1 – 5 Şubat tarihleri arasında pandemi sebebiyle online olarak gerçekleştirileceğini duyurdu. ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme’nin “Panel Pedroni Testi ile Küresel Ticaret Savaşlarının Türk Cumhuriyetlerinin Refahına Etkisi” isimli makalesi ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Turkcell Markası Örneği” isimli ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi, “QS EECA 2021” sıralamasında ilk 300 üniversite arasına girdi. “Uluslararası Akademisyen” kategorisinde 58'inci sırada yer alan üniversite, ...
Daha Fazlası
İletişim teknolojilerinde yaşanılan gelişmelere paralel olarak reklam araştırmaları ve yöntemleri de değişiyor. Reklam kalabalığı arasında tüketicilerin zihninde yer etmeye çalışan ...
Daha Fazlası
Dünya çapında reklamverenler ve ajanslar tarafından pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen, yaratıcılığı göz ardı etmeden ...
Daha Fazlası
Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte bireyler kimliklerini sosyal ağlarda inşa etmekte ve tüm bilgilerini bu ağlarda bulunan diğer bireylerle paylaşmaktadır. ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Balkan and Near Eastern ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme’nin “A General ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü web sayfasına “Önerilen Kitap ve Filmler” başlıklı ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu “1st International Hazar Scientific ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme 2020-2021 ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü, birinci sınıf öğrencilerinin üniversiteye adaptasyonunu sağlamak için ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Kadim Akademi Sosyal Bilimler Dergisi’nde “Bankaların Lobicilik Faaliyetleri Ve Medyaya Yansımaları” ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ...
Daha Fazlası
Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu danışmanlığı ile bölüm öğrencileri Nur Aleyna Zengin, Kılıç Turgay, Emre Poyraz, ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) öğrencileri Açelya Şahin, Beyza Nur Erdem ve Nur Keçe ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlası
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) öğrencileri, Dr. Öğretim Üyesi Özgür Evren Arık ile röportaj ...
Daha Fazlası