İstanbul Gelişim Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi toplumsal cinsiyet ve şiddet ilişkisini irdeleyen bir kitap hazırlama çalışmalarına ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü ile Radyo Televizyon ve Sinema Bölümleri, ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Arş. Gör. Dr. Aydan Ünlükaya Çevirici’nin "Madun Temsiliyetinin Kullanıldığı Yıkıcı Reklamlara Yönelik Tutum ile Satın Alma Niyeti Arasındaki ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi, 2024 Webometrics Dünya Üniversite Sıralamaları’nda 2249’uncu sıraya çıkarak geçen yıla göre 29 basamak yükseldi. Son üç yıl ...
Daha Fazlasıİktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin de yer aldığı İstanbul Gelişim Üniversitesi 2023-2024 Mezuniyet Töreni Yahya Kemal Beyatlı Gösteri Merkezinde ...
Daha FazlasıReklam kampanyalarının başarısını etkileyen kritik bir faktör olan yaratıcılık; dikkat çekmek, markanın tanıtımını yapmak ve rakiplere avantaj sağlamak gibi etkenler ...
Daha FazlasıDünya üniversiteleri sıralama kuruluşu Times Higher Education (THE) Etki Sıralaması (Impact Ranking) 2024 sonuçları açıklandı. Yapılan sıralamada, dünyada bu sene ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri Prof. Dr. Hüseyin Dikme ve Dr. Öğr. ...
Daha FazlasıİİSBF Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü tarafından düzenlenen İGÜ Uluslararası Medya ve Kısa Film Festivali, 29-30 Mayıs tarihleri arasında Firnas ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü’nden Doç. Dr. Yelda Ülker, Arş. Gör. Aydan Ünlükaya Çevirici ve Arş. Gör. Ece Demirkapu ilki düzenlenen Fenerbahçe Üniversitesi ...
Daha Fazlasıİktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü tarafından hazırlanan Mart 2024 Aylık Etkinlik ve Haber Bülteni ...
Daha Fazlası25 Nisan 2024 tarihinde İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük binasında yer alan Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğünde Reklamcılık Bölümünün bölüm tanıtım ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, Birlik Haberleşme ve İletişim Çalışanları Sendikası iş birliğiyle Avrupa Birliği ...
Daha Fazlasıİktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü tarafından hazırlanan Şubat 2024 Aylık Etkinlik ve Haber Bülteni SosyoCom yayında. ...
Daha Fazlası“Tehlikeli Arzular” adıyla Türkiye’de gösterilen Bigger Than Life filmi, Nicholas Ray’in yönettiği 1956 ABD yapımı psikolojik bir dramadır. Film çektiği ...
Daha FazlasıToplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Selda Tunç Subaşi, Müdür Yardımcıları Dr. Öğr. Üyesi Diler ...
Daha FazlasıYapay zekâ şirketi OpenAI, geçtiğimiz günlerde tanıtımını yaptığı Sora isimli video üretim teknolojisi ile büyük ses getirdi. Yazılı metni videoya ...
Daha FazlasıTruffaut’un “Yeni Dalga Rivette sayesinde başladı.” dediği usta yönetmen Jacques Rivette’in yönettiği La Religieuse, Diderot’un aynı isimli romanından uyarladığı 1966 ...
Daha FazlasıSosyoCom'un 2024 yılı Ocak sayısı Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem ve Sağlık-Psikoloji ...
Daha FazlasıReklamcılık bölümü öğretim üyesi ve bölüm başkan yardımcısı olan Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu Sosyocom için yazmış olduğu Dijital Evrende ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Aralık sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü öğretim üyelerinden Doç. Dr. Yelda Ülker, Reklamcılık Bölümünün hazırlamış olduğu Sosyocom sayısında geleceğin reklamcılığının nasıl olacağını değerlendirmiştir. ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel, Reklamcılık Bölümünün hazırlamış olduğu Sosyocom sayısında sosyal pazarlama kavramından bahsetmiştir. Kestel ...
Daha FazlasıYükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından hazırlanan “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Genel Raporu-2023”e bu yıl ilk kez “Sürdürülebilirlik” kategorisi eklendi. Yaptığı çalışmalarla ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu Öğrenci Merkezi’nde Öğrenci Dekanlığı tarafından düzenlenen Coffee Talks’ta konuk olarak yer ...
Daha FazlasıYapay zeka (YZ), eğitim sektöründe önemli bir dönüşümü tetikliyor. Geleneksel öğrenme yöntemlerine alternatif olarak, yapay zeka destekli eğitim sistemleri öğrencilere ...
Daha FazlasıReklamcılık bölümü öğretim elemanlarından Prof. Dr. Hüseyin Dikme, Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, Arş. Gör. Aydan Ünlükaya Çevirici ve Arş. ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık Bölümü öğrencileri, İletişim Tasarımına Giriş dersi kapsamında Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu'nun rehberliğinde sosyal farkındalık temalı ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Prof.Dr. Hüseyin Dikme ve Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Sağlık Kurumlarında Sosyal Sorumluluk ...
Daha FazlasıEric Toledano ve Olivier Nakache’nin yönetmenliğini yaptığı 2023, Fransa yapımı Zor Bir Yıl (Une Année Difficile/A Diffıcult Year) filmi, ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Eylül sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıBilinmeyen Adanın Öyküsü, Nobel Edebiyat Ödüllü, ünlü yazar Jose Saramago’nun uzun öykü türündeki en kısa kitaplarından biri olmakla beraber ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyelerinden Doç. Dr. Yelda Ülker’in yazarlarından biri olduğu ...
Daha FazlasıİKSV’nin her yıl ekim ayında, İstanbul dışında İzmir ve Ankara’da da gösterimler düzenlediği Filmekimi, bu yıl 13 Ekim ile 22 ...
Daha FazlasıHızla değişen dünyada reklamcılık sektörü, tüketicilerle daha önce hiç olmadığı kadar etkileşim kurmak için yenilikçi teknolojilerden ve veri odaklı yaklaşımlardan ...
Daha FazlasıYeni Medya ve İletişim Bölümü tarafından 26-27 Ekim tarihlerinde altıncısı düzenlenecek olan Uluslararası Yeni Medya Konferansı’na bildiri özetlerinin gönderileceği son ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Ağustos sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi bölümlerinin tamamına ilişkin en güncel bilgilerin yer aldığı Research Highlights kataloğu ...
Daha FazlasıRohmer’in “Komediler ve Özlü Sözler” serisinin ilk filmi Pilotun Karısı (La Femme de l’aviateur). Geçinmek için geceleri çalışmak durumunda kalan ...
Daha FazlasıDünyanın önde gelen araştırma ve akademi portallarından biri olan Research.com, dünyanın ve ülkelerin “En İyi Bilim İnsanları”nı sıraladığı listeyi açıkladı. ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Temmuz sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıAlfred Hitchcock’un yönettiği Shadow of a Doubt, Teresa Wright ve Joseph Cotten’in başrollerinde olduğu 1943 yapımı bir film. Film, Charlie’nin ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri “10. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi”ne katıldı. ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü, 2022-2023 eğitim öğretim yılında ilk mezunlarını vermenin gururunu yaşıyor. 19 Temmuz 2023 tarihinde gerçekleştirilecek olan tören, Yahya Kemal ...
Daha FazlasıNicholas Ray’in yönettiği Rebel Without a Cause, 1955 yapımı bir gençlik filmi. James Dean ve Natalie Wood’un başrollerinde olduğu bu ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Haziran sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıFast Food sektörünün iki devi McDonald’s ve Burger King ChatGPT’den aldıkları cevaplarla açıkhavada karşı karşıya geldi. Zaman zaman reklamlarıyla başka ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Mayıs sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıÜniversitemiz İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Dijital Öğrenci Çalışmaları” konulu ikinci sanal sergi 6 Haziran ...
Daha FazlasıEric Rohmer’in kariyerinin ilk döneminde çektiği ve “Altı Ahlak Hikâyesi” olarak bilinen serisinin ilk uzun metrajlısı Maud’la Bir Gece. İki ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Nisan sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıStrozsek, Werner Herzog’un 1977 yılında çektiği, Bruno S. Ve Eva Mattes’i başrollerde gördüğümüz filmi. Bruno S. ile Kaspar Hauser’da, Eva ...
Daha FazlasıÜniversitemiz İktisadi İdari Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Dijital Öğrenci Çalışmaları” konulu sanal sergi 8 Mayıs 2023 itibariyle ...
Daha FazlasıClaude Chabrol’un 1995 yapımı filmi La Cérémonie, burjuva bir ailenin yanına hizmetçi olarak alınan Sophie’nin postanede çalışan Jeanne ile tanışması ...
Daha FazlasıAyla, Uzun Hikaye ve Sınav gibi önemli filmlerin senaristi Yiğit Güralp, İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi ...
Daha FazlasıWalter J. Ong Sözlü ve Yazılı Kültür, Sözün Teknolojileşmesi kitabında, sözlü kültür ile yazılı kültür bağlamında bilginin kullanımını değerlendiriyor. Yazılı ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Mart sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Şubat sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıWim Wenders’ın Amerika’da yaşadığı dönemde yaptığı en başarılı filmi şüphesiz ki Paris, Teksas. Film, dört yıldır kayıp olan Travis’in kardeşinin ...
Daha Fazlasıİletişim Fakültesi öğrencilerinin kaçırmaması gereken filmlerden biri olan Marianne and Juliane (Die Bleierne Zeit), Yeni Alman Sinemasının önemli temsilcilerinden biri ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin aylık etkinlik ve haber bülteni SosyoCom'un 25. Sayısı olan 2023 Ocak ...
Daha FazlasıReklamcılıkta anlatı konusu, geleneksel pazarlama yöntemlerinden dijital pazarlama yöntemlerine geçişle birlikte daha da önem kazanmıştır. Anlatılarla ilgili en önemli ve ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezun öğrencimiz Gökhan Çolak'ın “İletişimde ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri 2 bildiri ile “9. Uluslararası Marmara Sosyal ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi'nden Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Kişilerarası İletişim ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Aralık sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr. Hüseyin Dikme ve Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı ...
Daha FazlasıSosyoCom'un Kasım sayısında Tekno-Gündem, Eko-Gündem, Yeni Meslekler, Kültür-Sanat-Edebiyat, SosyoCom Raf, Eğitim-Araştırma, Girişimcilik ve İnovasyon, Siyasi Gündem, Sağlık-Psikoloji, Sosyo-Gündem, Sosyalleşme Zamanı ...
Daha FazlasıRATEM (Radyo Televizyon Yayıncıları Meslek Birliği)’in düzenlediği üniversiteliler arası iletişim fikirleri yarışması “Aklıma Bir Fikir Geldi” başvuruları başladı. 12. kez ...
Daha FazlasıBölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu'nun danışmanlığında Reklamcılık 4. sınıf öğrencilerinden Emrah Asal, Emre Bilbir ve Muhammed Enes ...
Daha FazlasıReklam sektörünün en iyileri, Türkiye'de ve Azerbaycan'da bir sürü kategoride Felis ödüllerine kavuştu. Zorlu PSM’de düzenlenen ödül töreni Simge Fıstıkoğlu’nun ...
Daha FazlasıEkonomik, teknolojik, sosyal vb. değişikliklerle birlikte tüketici ihtiyaçları ve dolayısıyla davranışları da günden güne değişmektedir. Değişen bu tüketici davranışları pazarlama ...
Daha FazlasıReklamcılar Derneği tarafından düzenlenen ve Hasköy Yün İplik Fabrikası’nda düzenlenen 34. Kristal Elma ödülleri sahiplerini buldu. Reklamların Oscar’ı sayabileceğimiz yarışmada ...
Daha FazlasıPazarlama alanında, tüketicinin ilgisini çekmek için markalar ve reklamcılar tarafından birçok farklı yöntem deneniyor. “Beyindeki satın alma düğmesine basmak” olarak ...
Daha FazlasıOtomatik Portakal, 2001: Uzay Macerası, Cinnet gibi kült filmlere imza atan ünlü yönetmen Stanley Kubrick ve eserleriyle ilgili İstanbul Sinema ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) 2022-2023 Akademik Yılı Açılış Töreni gerçekleştirildi. Açış konuşmasını yapan Rektör Prof. Dr. Bahri Şahin, İGÜ’nün araştırma ...
Daha FazlasıMARKA 2022 Konferansı, 29-30 Eylül’de Tersane İstanbul’da, Türkiye’den ve dünyadan birçok kişinin katılımıyla gerçekleştirilecek. 22 yıldır düzenlenen konferans bu yıl ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, İstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık ...
Daha FazlasıSosyal medya uygulamaları ile beğendiğimiz ya da hoşumuza gitmeyen bir ürünü, mekânı ya da yaşanan bir olayı geniş kitlelere duyurmak ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun İstanbul Gelişim Üniversitesi aylık bülteni olan Sosyocom'da ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Tuba Yavuz ile birlikte kaleme aldığı “Sosyal ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesinin aylık etkinlik ve haber bülteni SosyoCom'un Temmuz sayısı hem İngilizce hem ...
Daha FazlasıPandemi döneminden normalleşmeye geçtiğimiz son bir yılda reklam sektöründe birbirinden yaratıcı kampanyalar yapıldı. Kampanyalarda son yıllara damga vuran kapsayıcılık ve ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ile Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu IMASCON 2022’de ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu İstanbul Gelişim Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Bülteni’nde ...
Daha FazlasıReklam ve pazarlama dünyasının dünyadaki en önemli ödüllerinden biri olan Cannes Lions iki yıllık pandemi molasının ardından bu yıl fiziksel ...
Daha FazlasıMarkaların kurumsal kimlik tasarımı hiç şüphesiz bütünleşik pazarlama iletişiminin en vazgeçilmez unsurlarının başında gelmektedir. Markanın vitrinini oluşturan kurumsal kimlik tasarımı ...
Daha FazlasıReklamcılık, hem yaratıcılık hem de birçok konuda bilgili olmayı gerektiren mesleklerin başında gelmektedir. Reklamcılık bölümünde okuyan öğrenciler reklam konusunda kendilerini ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından 9’uncusu düzenlenen Medya Ödülleri sahiplerini buldu. Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. ...
Daha FazlasıBu ay içerik editörlüğü Reklamcılık Bölümü tarafından gerçekleştirilen İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin aylık etkinlik ve ...
Daha FazlasıAnkara Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyelerinden ve sağlık iletişimi alanında çok sayıda başarılı araştırmaya imza atmış olan Prof. Dr. Deniz ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) Reklamcılık Kulübü'nün düzenlendiği ve Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran Çıtak’ın konuşmacı olduğu “Reklam Sektörünün Geleceği” isimli ...
Daha FazlasıPera Film, 11 - 31 Mayıs tarihleri arasında dünyaca ünlü, İsrailli yazar Etgar Keret’in hem yönetmenliğini yaptığı hem de öykülerinden ...
Daha FazlasıAçıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), 2021 yılının Türkiye ve Dünyada Açıkhava Raporu’nu yayınlandı. ARVAK tarafından hazırlanan raporun bulguları, Türkiye’de Açıkhava reklamlarının ...
Daha FazlasıDr. Öğr. Üyesi Ahmet Özel’in 31. solo sergisi, Gelişim Kule’de yer alan Gelişim Sanat Galerisi’nde ziyarete açılıyor. İnsanın varoluşuna ve ...
Daha FazlasıSosyal medyanın hayatımızda önemli bir yer kazanmasıyla birlikte “influencer” kavramı da dijital pazarlama başta olmak üzere iletişimin birçok alanında karşımıza ...
Daha FazlasıCGK Coaching Kurucu Yöneticisi Cem Galip Kahveci’nin katıldığı “Geleneksel Medyada Reklam Süreci” etkinliği Reklamcılık Bölümü tarafından 25 Mart tarihinde gerçekleştirildi. ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından düzenlenen V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı’nda Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu bildiri ...
Daha FazlasıTüketim kültürünün en önemli aracı olan reklamların, toplumsal cinsiyet eşitliği karnesi belli oldu. Effie Awards Türkiye Televizyon Reklamları’nın yaptığı araştırmaya ...
Daha Fazlası28 Şubat-4 Mart 2022 tarihleri arasında düzenlenen “Reklamcılık Bölümü Öğrenci Çalışmaları Sergisi” Gelişim Sanat Galerisi J Blok 4. Katta sanatsever ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Canan Tiftik, yapay zeka uygulamalarının iş dünyasına entegre edilmesi hakkında açıklamalarda bulunarak ‘’Her yeni ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezunu Gökhan Çolak’ın “Acı Hayat ...
Daha FazlasıRadyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) 2020 yılı Televizyon Yayınlarında Şiddet Araştırması sonuçlarına göre; 18 yaşından küçük katılımcıların %67.7’si akşam ...
Daha FazlasıRePEc “Akademik Yayın Performansı” Aralık 2021 sonuçlarına göre İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Ekonomi ve Finans ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünden İstiklal Marşı’nın 100. yılına özel hazırlanan ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “İletişim Perspektifi Çerçevesinde Medya ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel “7. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi”ne katıldı. ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu'nun jüride yer aldığı, İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) tarafından bu yıl ilki ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu “7. Uluslararası Marmara Sosyal ...
Daha FazlasıDünyanın saygın yükseköğretim derecelendirme kuruluşu olan QS (Quacquarelli Symonds)’in 2022 yılı Gelişen Avrupa ve Orta Asya Sıralaması (Europe & Central ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından düzenlenen V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı’nda Dr. Öğr. Üyesi Sezgin Savaş ile Arş. Gör. Zeynep Özcan ...
Daha Fazlasıİzmir’deki Ayasuluk Tepesi ve St. Jean Anıtı Kazısı için, İstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından Türkiye’nin arkeolojik alanlardaki ilk mobil DNA merkezi ...
Daha FazlasıCovid-19 tedbirleri kapsamında üniversitemiz idari birimleri, öğrencilerimize online danışmanlık imkanı sunuyor. Online danışmanlıklar salı günleri 09:30-11:30 ve perşembe günleri 16:30-18:30 ...
Daha FazlasıMediacat Yayıncılık, 2005 yılında “A'dan Z'ye Pazarlama: Pazarlamayla İlgilenen Herkesin Bilmesi Gereken 80 Kavram” isimli kitabı yayımladı. Pazarlama literatüründe önemli ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü öğretim üyeleri ile öğrenciler 2021-2022 öğretim yılı güz döneminde ofis saati uygulaması ile her hafta belirlenen gün ve ...
Daha FazlasıUrzeni Yayınevi, 2019 yılında Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? isimli kitabı yayımladı. Editörlüğünü Mehmet Yakın’ın yaptığı kitap 9 bölümden oluşmaktadır. ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Yeni Medya ve İletişim Bölüm ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü tarafından bu yıl 5’incisi düzenlenecek olan ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezun öğrencimiz Melike Solhan’ın “Covid ...
Daha FazlasıBölümümüz Dr. Öğr. Üyesi Seyra KESTEL, İGÜ İİSBF Tercih ve Tanıtım Günleri kapsamında “Reklamcılık ve Halkla İlişkilerde Yeni Trendler” konu ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya ve Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nurhan Zeynep Tosun’un yazmış olduğu “Mikro ...
Daha FazlasıArş. Gör Zeynep Özcan’ın fakültemiz öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Sezgin Savaş ile birlikte yazmış olduğu “”Sanal Topluluk Platformu Olarak ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya’nın “Kadın Odaklı Reklamcılıkta (Femvertising) Sunulan Postfeminist Söylemler: L’Oreal Paris – “This Is An Ad ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve Yeni Medya İletişim ve Habercilik Bölümü yüksek lisans öğrencisi Ali ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi tarafından organize edilen Vizyon 2123 “Yaz UZAY Okulu”, çeşitli bilim alanlarında oluşturulan dersler ile 5-14 Temmuz tarihleri ...
Daha FazlasıAraştırma Görevlisi Zeynep Özcan’ın İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden Prof. Dr. Nilüfer Sezer ile yazmış olduğu “Sosyal Medya Fenomenleri Bağlamında Yeni ...
Daha FazlasıAraştırma Görevlisi Zeynep Özcan, 8. Uluslararası İletişim Günleri’nde “COVID-19 Salgınında Özel Hastanelerin Dijital Sağlık İletişimi Faaliyetleri” başlıklı bildirisiyle yer aldı. ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü olarak eğitim ve öğretimdeki temel amacımız; global ve ulusal alanda 21. yüzyılın ilk çeyreğinde büyük bir devinimle gelişen ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya “Kültür Bozumu Bağlamında Marka Aktivizmi ve Yıkıcı Reklamlar: H&M-She’s A Lady Reklam Filmi Örneği” ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü tanıtım videosu İİSBF YouTube kanalında ve Instagram ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’nün düzenlediği “Reklamcılık Sektöründe Tanıtım Filmi Nasıl Yapılır?” ...
Daha FazlasıSadece yaratıcılık ve küçük bir bütçe gerektiren alternatif pazarlama stratejilerinden biri olan gerilla pazarlaması günümüzde sosyal medyayla birlikte yeni bir ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölümü’nde ders veren öğretim üyelerimiz ile öğrencilerimiz online olarak gerçekleştirilen “Ofis Saati” uygulaması ile bahar döneminde bir araya geliyor. ...
Daha FazlasıGünümüzde teknolojik gelişmeler, insanların yaşayışlarını da oldukça derinden etkilemiştir. Yaşanan dijital gelişim ve dönüşümlerle beraber, internet kullanıcıları artık “kullanıcı” olmanın ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’ne Dr. Öğr. Üyesi Seyra Kestel ve Dr. ...
Daha Fazlasıİktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi 2020 Yılı Yayın Raporu 1D türündeki makale sayıları sıralamasında Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. ...
Daha Fazlasıİktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nin akademik genel kurul toplantısı, 24 Şubat 2020 tarihinde Rektör Prof. Dr. Burhan Aykaç, ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’nün düzenlediği ve Chef New Media Reklam Ajansı ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Burhan Aykaç, 2020-2021 Bahar Dönemi Eğitimine ilişkin açıklama yaptı. Bu kapsamda Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının ...
Daha FazlasıChef New Media Reklam Ajansı Kurucusu Mehmet Erdem Uprak’ın konuşmacı olduğu “İş Dünyasında Sosyal Medyanın Kullanımı” etkinliği Reklamcılık Bölümü tarafından ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, öğrencilerimizle ile birlikte yazdığı kitap bölümü üzerine İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü’nün düzenlediği ve Avukat-Arabulucu-Marka ve Patent Vekili-Aile Danışmanı ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi, ‘Lise Kış Akademisi’nin bu yıl 1 – 5 Şubat tarihleri arasında pandemi sebebiyle online olarak gerçekleştirileceğini duyurdu. ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme’nin “Panel Pedroni Testi ile Küresel Ticaret Savaşlarının Türk Cumhuriyetlerinin Refahına Etkisi” isimli makalesi ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Turkcell Markası Örneği” isimli ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi, “QS EECA 2021” sıralamasında ilk 300 üniversite arasına girdi. “Uluslararası Akademisyen” kategorisinde 58'inci sırada yer alan üniversite, ...
Daha Fazlasıİletişim teknolojilerinde yaşanılan gelişmelere paralel olarak reklam araştırmaları ve yöntemleri de değişiyor. Reklam kalabalığı arasında tüketicilerin zihninde yer etmeye çalışan ...
Daha FazlasıDünya çapında reklamverenler ve ajanslar tarafından pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen, yaratıcılığı göz ardı etmeden ...
Daha FazlasıGünümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte bireyler kimliklerini sosyal ağlarda inşa etmekte ve tüm bilgilerini bu ağlarda bulunan diğer bireylerle paylaşmaktadır. ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun “Balkan and Near Eastern ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme’nin “A General ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü web sayfasına “Önerilen Kitap ve Filmler” başlıklı ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu “1st International Hazar Scientific ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme 2020-2021 ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü, birinci sınıf öğrencilerinin üniversiteye adaptasyonunu sağlamak için ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Kadim Akademi Sosyal Bilimler Dergisi’nde “Bankaların Lobicilik Faaliyetleri Ve Medyaya Yansımaları” ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ...
Daha FazlasıReklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu danışmanlığı ile bölüm öğrencileri Nur Aleyna Zengin, Kılıç Turgay, Emre Poyraz, ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) öğrencileri Açelya Şahin, Beyza Nur Erdem ve Nur Keçe ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ...
Daha Fazlasıİstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) öğrencileri, Dr. Öğretim Üyesi Özgür Evren Arık ile röportaj ...
Daha Fazlası