Türkiye'de Reklam Sektöründe Güncel Gelişmeler
Türkiye'de reklam sektöründe son bir yıl içinde birçok yenilik ve büyüme bulunmaktadır.
Türkiye'de reklam sektöründe son bir yıl içinde birçok yenilik ve büyüme bulunmaktadır.
İçerik üreticileri, algoritmaların yönlendirdiği güvencesiz koşullarda görünmeyen bir emek biçimi içinde çalışmaktadır. Sosyal medya platformları, bu emeği ve kullanıcı etkileşimlerini metalaştırarak reklam üzerinden kâr elde ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Reklamcılık Bölümü’nün ortak yürüttüğü çalışmalar kapsamında organize edilen 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Afiş ...
Günümüzde pazarlama dünyasının en popüler konularının başında sürdürülebilirlik iletişimi ve bu bağlamda yeşil reklamcılık gelmektedir. Markaların her gün yeni bir yeşil reklamla çıkması konunun popülerliğinin ...
Fakültemizin aylık etkinlik ve haber bülteni SosyoCom'un 2025 yılı Ocak sayısı yayınlandı.
22 Ocak Çarşamba günü İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi’nin 2025 yılı Akademik Genel Kurul toplantısı, Mehmet Akif Ersoy Konferans Salonu’nda gerçekleşti. Fakültenin öğretim elemanlarını ...
Fakültemizin aylık etkinlik ve haber bülteni SosyoCom'un Aralık sayısı yayınlandı.
Jean Baudrillard'ın simülasyon kuramı, modern toplumların gerçeklik algısını ve bu algının nasıl şekillendiğini sorgulayan önemli bir teoridir. Baudrillard, özellikle medya ve reklamın rolü üzerinden gerçeklik ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi; Oxford Üniversitesi, Massachusetts Teknoloji Enstitüsü (MIT) ve Harvard Üniversitesi gibi birçok köklü kurumun yer aldığı THE Dünya Üniversiteleri Sıralaması 2025 listesinde Araştırma ...
Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi ve Reklamcılık bölümünün birlikte düzenlemiş olduğu 8 Mart Dünya Kadınlar Günü afişi tasarlama eğitimi gerçekleşti.
© Copyright 2022 İstanbul Gelişim Üniversitesi Tüm Hakları Saklıdır.