İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun makalesi yayımlandı


İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr. Hüseyin Dikme ve Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun ortak makalesi Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi'nde yayımlandı.


“Sağlık Kurumlarında Etkili Bir İletişimin Anahtarı Olarak Sosyal Medya Yönetimi” isimli makalelerinde Dikme ve Sucu, sağlık kurumlarında sosyal medya yönetiminin etkili bir iletişimin kurulmasında en önemli unsurlardan biri olduğunu ileri sürmüşlerdir. Bunun yanı sıra şu açıklamalara makalelerinde yer vermişlerdir; “Sağlık çalışanlarında olduğu kadar çalışanların hastaları ile iletişiminde hizmet kalitesinin artırılması yönünden iletişimin etkin bir biçimde kurulması önem taşımaktadır.

Yüzyüze iletişimde sağlanan iletişimin daha geniş kitlelere de ulaştırılması yönünde yapılan iletişim süreçleri özellikle pandemi sürecinin de etkisiyle hızla artan dijital iletişimin sosyal medya platformlarında da sürdürülmektedir. Bu yönde, sağlık kurumlarında geniş kitlelere sağlık çalışmaları, sağlık kurumunun hizmet kalitesi, verilen hizmetlerin, hastalarla hızlı ve etkin bir iletişimin kurulmasında sosyal medya yönetimi önem taşımaktadır. Pek çok sektörde olduğu gibi son dönemlerde sağlık çalışmalarının ön planda olması ve kişilerin sağlık çalışmalarını yakından takip etmeleri sebebiyle sosyal medya yönetiminin etkin bir şekilde sürdürülmesi göze çarpmaktadır.

Bu çalışmada, sağlık kurumlarında sosyal medya yönetiminin etkili bir iletişim sağlamadaki önemi litreratür taraması çerçevesinde incelenmiştir. Bu çalışmanın amacı, son dönemlerde pandemi sürecinin de etkisiyle sağlık kurumlarının daha fazla önem kazanmasıyla birlikte, kişilerin sağlık kurumlarında iletişimi sosyal medya üzerinden dijital olarak kullanımlarının katkılarının sunulması yönünden önem taşımaktadır. Bu bağlamda çalışmada, sosyal medya yönetiminin sağlık kurumlarında kaliteli bir hizmet kalitesinin oluşumunda etkili bir iletişimi getirdiği sonucuna varılmıştır.”

Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr. Hüseyin Dikme ve Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr.Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun Sosyal Bilimler Araştırma Dergisinde yayınlanan ortak makalesine ulaşmak için tıklayınız.