İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: İknanın Psikolojisi: Teorik ve Pratik Bir Arada


Mediacat Yayıncılık, “İknanın Psikolojisi: Teorik ve Pratik Bir Arada” kitabını Türkçe olarak ilk defa 2003 yılında yayımladı.


Robert Cialdini'nin yazdığı İknanın Psikolojisi: Teorik ve Pratik Bir Arada kitabı, özellikle iş alanında ikna etme ve ikna olma sürecini anlatan bir başucu kitabıdır. Cialdini'nin deneyimlerinden ve laboratuvar deneylerinden yola çıkarak yazdığı bu kitap, karşılıkta bulunma, bağlılık ve tutarlılık gösterme, toplumsal kanıt arayışı, sevgi, otorite ve kaybetme korkusu ilkeleri üzerinden hayatın her alanında insanların nasıl ikna edilebileceğini göstermeye odaklanmaktadır. Reklamcılığın doğasında olan ikna hakkında bilgiler sunan bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.