İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya


Optimist Yayınevi, “Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya” kitabını 2012 yılında yayımladı.


Salih Seçkin Sevinç’in yazdığı Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya kitabında, dijital dünyada var olmayan ve sosyal medyayı aktif kullanmayan şirketlerin yok olma tehlikesi yaşadığı günümüz dünyasında, bu şirketlerin nasıl geleneksel medyanın yanında dijitalde var olabilecekleri anlatılmaktadır. 
 
Sosyal medyada pazarlama iletişimi sürecinin daha hassas olduğunu belirten yazar kitabın arka kapağında şunları söylüyor:
“Pazarlama iletişimi hassas bir konu. Hele sosyal medyada pazarlama daha da hassas… Kabuk değişimine direnmeyen, kendini doğru ifade edebilen markalar insanlara daha kolay ulaşıyor. Söylediğiniz her satış cümlesini ağzı açık dinleyip itaat eden kalabalığın yerini daha bilinçli, seçici ve zorlayıcı bir müşteri profili alıyor. Tam da bu nedenle, sosyal medyayı doğru, dürüst, bilinçli kullanan markalar ayakta kalırken baba yadigârı çığırtkanlığa devam edenler Youtube'da komik bir video olmaktan öteye geçemeyecek!”
 
Sosyal medya ile dönüşen pazarlama iletişimi süreci hakkında birçok bilgi veren bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.