İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar


İletişim Yayınları, 2020 yılında 16. baskısını yayımladığı “Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar” kitabını ilk defa 1997 yılında yayımladı.


Füsun Topsümer ve Müge Elden’in yazdığı Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar kitabı, hem Reklamcılık Bölümü’nde okuyan öğrencilere hem de reklamcılık alanına ilgi duyan kişilere hitap etmektedir. Kitap, reklamcılık ile ilgili a’dan z’ye tüm bilgileri içererek bir ders kitabı niteliği taşımaktadır. Reklamcılık alanı hakkında birçok kavramı açıklayan bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.