İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Reklamcılık Bölümünün Hazırladığı Sosyocom Sayısı Yayımlandı


Reklamcılık bölümü öğretim elemanlarından Prof. Dr. Hüseyin Dikme, Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, Arş. Gör. Aydan Ünlükaya Çevirici ve Arş. Gör. Ece Demirkapu’nun editörlüğünü üstlenmiş olduğu Sosyocom Kasım sayısı yayımlandı.


Reklamcılık bölümü öğretim üyelerinin Yaratıcılığın İncelikleri: Reklam Dünyasında Fikirler Nasıl Doğar?, Dijital Evrende Pazarlama ve Reklamcılıkta Değişimin Yeni Bir Mecrası Olarak Metaverse Uygulamaları, Yoksulluk İle Mücadelede Sosyal Pazarlamanın Rolü, Geleceğin Reklamcılığı, Markalarda Girişimcilik Ve İnovasyonda Yeni Trendler, Femvertising: Reklamın Diliyle Toplumsal Cinsiyet Eşitliği gibi reklamcılıkla ilgili en güncel konuları değerlendirdiği yazıları bu sayının öne çıkan yazıları arasındaydı.

Reklamcılık bölümü öretim üyelerinin yazıları dışında Reklamcılık bölümü öğrencilerinin yazıları da bu sayıda yer aldı. Reklamcılık Bölümü 1. Sınıf Öğrencisi Nevin Metin’in “REKLAMIN TARİHSEL EVRİMİ VE GÜNÜMÜZDE REKLAMCILIK”; Reklamcılık 2. Sınıf Öğrencisi Melike MERAN’ın “AYRILAMAM YOLUNDAN: CUMHURİYETİN 100.YILI REKLAMLARI” ve Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümü Mezunlarımızdan Aslı Songül ÖZBAY’ın “BİR REKLAMCININ TUTKUYLA BAŞLAYAN, YARATICILIKLA DEVAM EDEN KARİYER YOLCULUĞU” isimli yazıları da yer aldı.

Reklamcılık bölümünün hazırlamış olduğu Sosyocom Kasım sayısına ulaşmak için tıklayınız.