31 Ekim 2018 Çarşamba
16. Franchising ve Markalı Bayilik Fuarına Öğrencilerimizden Destek
İstanbul CNR Fuar Merkezi’nde 11-14 Ekim 2018 tarihleri arasında UFRAD işbirliği ve Coldwell Banker Türkiye ana sponsorluğunda Medyafors Fuarcılık tarafından organize edilen 16. Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı gerçekleştirildi.
Türkiye’nin franchising alanında ilk ve tek fuarı olan “bayim olur musun” isimli Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, franchise ya da bayilik veren yerli ve yabancı firmalarla iş adamları, yatırımcılar ve girişimcileri buluşturarak ticari bir işbirliği sağlamaya çalıştı. 28 bini aşkın ziyaretçi sayısına ulaşan fuara, İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri de katıldı.
Halkla İlişkiler Bölümü’nden Melike Solhan, Ayşegül Üstündağ, Doğukan Güler, Didem Temel ve İdil Gazali fuara dört gün boyunca katılarak, markalarda etkileşim kurup ve marka sahipleriyle röportajlar yapıp sektöre yönelik tecrübe kazandılar. Fuar bitiminde fuar katılımcılarından biri olan Solhan, fuarın oldukça fazla ziyaretçiyi kendine çektiğini belirterek “fuarda hem stantları gezip görmek ve güzel zaman geçirmek isteyen kitle hem de markalaşma yolunda ilerlemek isteyen kurumların hedef kitlesiyle buluşmasını sağlayan bir atmosfer oluşturulmuş. Ayrıca, Halkla İlişkiler öğrencileri olarak biz de bu fuara destek olmaktan dolayı çok mutluyuz. Bu sektöre ait birçok şey öğrendik” diyerek fuarın başarısına vurgu yaptı.
Fuara özel franchising sözleşmelerinden yararlanarak dünyaya açılma yolunda ilerlemek isteyen markalar yoğun ilgi gösterdiler. Seneye yoğun bir katılım beklendiği için fuar için çalışmalara hemen başlanacağı kaydedildi.