İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya’nın, ulusal hakemli bir dergi olan “Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi”nde makalesi yayımlandı. “Kadın Odaklı Reklamcılıkta (Femvertising) Sunulan Postfeminist Söylemler: L’Oreal Paris – “This Is An Ad For Men” Reklam Afişlerinin Göstergebilimsel Çözümlemesi” isimli makalesinde Ünlükaya, feminist söylemlerin olduğu kadın odaklı reklamların içerisinde antifeminist söylemlerin yer alıp almadığını belirlemeyi ve bu doğrultuda patriyarkal ideolojinin devamlılığını sağlamada ve toplumsal cinsiyet rollerini meşrulaştırmada nasıl kullanıldığını ortaya koymayı amaçladı. Bu bağlamda Ünlükaya, nitel araştırma tekniklerinden biri olan göstergebilimsel analiz yöntemini kullanarak L’Oreal Paris markasına ait “This is An Ad For Men” adlı 3 reklam afişini analiz ederek çözümledi.