İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Aydan Ünlükaya ve Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nurhan Zeynep Tosun’un, uluslararası hakemli bir dergi olan “Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi’”nde makalesi yayımlandı. “Mikro E-Etkileyici Kişi Bağlamında Marka Tutumu Oluşumu” isimli makalede, Instagram kullanan tüketicilerin Instagram’daki iletişim kampanyalarında mikro e-etkileyici kişi kullanan markalara yönelik tutumları ile demografik durumları, günlük Instagram kullanma sıklıkları, Instagram’da takip ettikleri mikro e-etkileyici kişi sayısı, mikro e-etkileyici kişileri güvenilir bulma durumları ve mikro e-etkileyici kişilerin önerdikleri bir ürünü satın alma durumları arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmıştır.