İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu’nun, uluslararası hakemli bir dergi olan Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi’nde makalesi yayımlandı. “İletişim Perspektifi Çerçevesinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları” isimli makalede, medya planlamanın kavramsal ve iletişim alanında öneminin ne olduğu, medya planlamanın iletişim mecralarını, medya planlama çalışmalarının başarılı olma kriterlerinin neler olduğu, gerçekleştirilen kampanyaların hedef tüketici grupları üzerinde nasıl bir etki bıraktığı, bırakılan etkilerin medya planlama mecraları izlenim ölçütleri ile nasıl sınandığı, reklam çalışmalarındaki yönelimlerinin neler olduğu ve medya ölçümlerinin nasıl yapıldığı yönünde literatür taraması kapsamında sunulmuştur.