İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrencileri ile Kitap Bölümü Yayını


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ile üniversite öğrencilerimizden İdil Gazali ve Tuba Yavuz’un “Markaların Yeni Medyada Görsel İletişim Bazında Kimlik ve İmaj Olgusunda Logo ve Amblem Tasarımı Etkisi” adlı kitap bölümü yayımlandı.


Reklamcılık Bölüm Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü öğrencisi İdil Gazali ve Tıbbi Görüntüleme Teknikleri bölümü öğrencisi Tuba Yavuz’un “Markaların Yeni Medyada Görsel İletişim Bazında Kimlik ve İmaj Olgusunda Logo ve Amblem Tasarımı Etkisi” adlı kitap bölümü yayınlandı. “İletişim Çalışmaları ve Yeni Medya-2” adlı kitapta yayınlanan kitap bölümünde Sucu, Gazali ve Yavuz, markaların görsel medyada iletişim bazında görsel kimlik unsurlarından biri olan logonun genel olarak tarihçesi, kapsamı, özellikleri ve önemini açıklayarak logo ve amblemlerin marka üzerindeki etkisini göstermeye çalıştı.
 
 “Markaların Yeni Medyada Görsel İletişim Bazında Kimlik ve İmaj Olgusunda Logo ve Amblem Tasarımı Etkisi” adlı kitap bölümünü detaylı incelemek için tıklayınız.