İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: A'dan Z'ye Pazarlama


Mediacat Yayıncılık, 2005 yılında “A'dan Z'ye Pazarlama: Pazarlamayla İlgilenen Herkesin Bilmesi Gereken 80 Kavram” isimli kitabı yayımladı. Pazarlama literatüründe önemli bir isim olan Philip Kotler, bu rehber kitabında pazarlama ve reklamcılık alanıyla ilgilenenlerin bilmesi gereken kavramları tanımlıyor.


İletişim alanında yaşanan baş döndürücü gelişmelerle birlikte pazarlama dünyası da dönüşüme uğramıştır. Bu dönüşüm reklamları, markaları, iletişim ortamlarını vs. kapsamaktadır. Bu bağlamda pazarlama literatürü de her geçen gün değişmektedir. Pazarlama alanındaki hemen hemen tüm kavramlara ışık tutan bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.