İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar


Teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte pazarlama iletişimine yeni kavramlar girmiştir.


Nobel Akademi Yayıncılık, 2020 yılında Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar isimli kitabı yayımladı. Editörlüğünü Prof. Dr. R. Gülay Öztürk’ün yaptığı kitap 13 bölümden oluşmaktadır. Her bölümde dijital pazarlama iletişiminde yer alan yeni kavramların bulunduğu kitap, reklamcılık açısından önemli konuları irdelemektedir. Bu kitapta, dijital hikâye anlatıcılığı, programatik reklamcılık, giyilebilir teknoloji, adreslenebilir TV reklamcılığı, yapay zekâ teknolojisi, reklam engelleyiciler, mikro video reklamlar gibi literatürde yer alan yeni kavramlar örnekler üzerinden açıklanmaktadır. Dijital pazarlama iletişimindeki yeni kavramların incelendiği bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.