İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Kitap Önerisi: Reklam Yönetimi




Beta Yayınevi, 2018 yılında Reklam Yönetimi isimli kitabı yayımladı. Editörlüğünü Prof. Dr. Nurhan Babür Tosun’un yaptığı kitap 12 bölümden oluşmaktadır. Her bir bölümü değerli akademisyenler tarafından ele alınan kitapta, bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam, stratejik reklam kampanya planlaması, reklamda yaratıcılık, reklam sektöründe taraflar, tüketici davranışları ve reklam, reklam ve ikna, reklam ve toplum, reklam ortamları, medya planlama, reklam araştırmaları, reklam ve markalama, siyasal reklamcılık başlıkları altında konular ayrıntılı bir biçimde incelenmiştir.

Reklamcılığa dair kapsamlı bir eser olan bu kitabı bölüm öğrencilerimize öneriyoruz.