İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr. Hüseyin Dikme ve Başkan Yardımcısı Dr.Öğr.Üyesi İpek Sucu IMASCON 2022’de Ortak Bildiri Yayınladı


Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ile Başkan Yardımcısı ve İletişim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu IMASCON 2022’de ortak bildiri yayınladı.


Dikme ve Sucu “Giyim Sektöründe Dijital Pazarlama Ve İletişim Çalışmaları Yönünde Sosyal Medya Kullanımları” başlıklı bildiride Sneaks Up, Superstep ve Sneaks Cloud markalarının dijital pazarlama alanında yaptığı çalışmaları sosyal medya kullanımları yönünde değerlendirmiştir.

Dikme ve Sucu’ya göre, “Bireylerin sosyoekonomik düzeylerinin farklılıkları olmasına rağmen, her türdeki demografik özelliğe hitap edebilecek pazarlama yaklaşımlarının oluşumu göze çarpmaktadır. Teknoloji yönündeki pazarlama çalışmalarında iletişimin de yönü değişerek sosyal medya mecraları ile pazarlamanın da önemi ortaya çıkmaktadır. Dijital pazarlama yönünde giyim sektörü markaları müşterileri ile kurdukları iletişim yönünde de pazarlama yönelimlerinin daha etkin olmasına yönelim göstermektedirler.”

Yazı metnine ve bültendeki diğer yazılara erişmek için tıklayınız.