İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Reklamcılık Bölüm Başkanı’nın mesajı


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme 2020-2021 eğitim-öğretim yılı için öğrencilerimize başarılar diliyor.


Sevgili öğrenciler
 
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü olarak 2020-2021 Eğitim-Öğretim yılında reklam, tasarım, marka, strateji, yaratıcılık ve medya alanlarında başarılı iletişimciler yetiştirmeyi amaçlamaktayız. Bu doğrultuda, medya sektörleri arasından en önemli finans kaynağı olan ve toplumsal bilinci yeniden inşa eden reklamın kavramsal olarak anlamı, nasıl yapıldığı, hangi medya ortamlarında daha etkili olduğu ve en önemlisi nasıl üretildiği konularını sizlere vermeyi hedeflemekteyiz.
 
İletişimin küreselleşmesi reklamcılık faaliyetlerinin değişmesine yol açmakta; bu durum ise reklamcılık bölümlerinin önemini artırmaktadır. Bu çerçevede İstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi ve İdari Sosyal Bilimler Fakültesi bünyesinde bulunan Reklamcılık Bölümü 2019 – 2020 akademik döneminde eğitim ve öğretime başlamış ve günümüz dünyasında oldukça önemli bir alanı kapsayan reklam sektörüne geleceğin reklamcılarını yetiştirmek ve bu alanda akademik faaliyetler gerçekleştirmek üzere kurulmuştur. Gelişen iletişim teknolojileri ile iletişim dünyasında yaşanan yenilikleri ve çeşitlilikleri yakından takip ederek programımıza entegre eden profesyonel akademik kadromuz ile reklam ve iletişim alanını tüm detayları ile bilen öğrenciler yetiştirmekteyiz.
 
Her geçen gün hızlı bir şekilde gelişen iletişim teknolojilerindeki ilerlemeler, reklamcılık sektöründe de köklü değişikliklere yol açmıştır. Geleneksel reklamcılık anlayışı günümüzde varlığını halen korumakla birlikte, teknolojinin yaratmış olduğu dijital ortamlardaki reklamcılık anlayışı ise hızla kendini var etmiş durumdadır. Bu gelişmelere paralel olarak Reklamcılık Bölümü, geleneksel ve yeni medya mecralarında hedef kitlelere nasıl etkili ve başarılı bir reklam tasarlanacağını ve bu tasarımda nasıl bir iletişimde bulunulacağını öğretmekte ve bu öğretimi mesleklerinin sürekli değişen manzarasına yenilikçi bir şekilde cevap verebilecekleri nitelikte gerçekleştirmekteyiz.
 
Reklamcılık Bölümü mezunları; reklam alanında istihdam olanakları bulabilmekte ve sektörde stratejik iletişim sorumlusu, reklam yazarı, medya planlama uzmanı, müşteri temsilcisi, kreatif direktör, art direktör, grafiker, reklam ve iletişim yöneticisi, marka yöneticisi, pazarlama yöneticisi olarak çalışabilmektedirler. Ayrıca mezunlarımız, hem KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) ile kamu kuruluşlarındaki alanlarına uygun pozisyonlara, hem de medya kuruluşlarının ilgili pozisyonlarına başvurabilmektedir. Akademik yolda ilerlemek isteyen öğrencilerimiz ise Yüksek Lisans ve Doktora yaparak akademide istihdam edebilmektedir.

Tüm öğrencilerimize başarılı bir eğitim – öğretim yılı dilerim.