Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme ve Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu “Social Media Management In Health Institutions in the Perspective of Corporate Communication and Reputation Management” isimli bildiriyi IMASCON’da sundu.
Dikme ve Sucu, bildirilerinde sağlık kurumlarda sosyal medya araçlarının etkin kullanımı ve yönetiminin itibar yönetimi kapsamında kullanılmaya başlandığını ifade etmektedirler. Dikme ve Sucu’ya göre sosyal medya içeriklerini takip eden kişiler ve hastalar, öğrenmek istedikleri içerik ve sorulara kolayca ulaşmanın yanı sıra sağlık kurumları ile ilgili haber, içerik ve yeniliklere de ulaşmayı hedeflemektedir. Onlara göre sağlık kurumlarının sosyal medya aracılığıyla sosyal ve etkin iletişimi, marka yönetimini ve kurumsal itibarı güçlendiren bir yapı sağlamakta, hastaların sosyal medya aracılığıyla talep, istek ve sorunları kapsamında etkin bir iletişim kurulmasına aracılık etmektedir.
“Job Performance And Job Motivation Of Employees As A Tool Of Effective Communication In Organizational Culture” isimli ikinci bildiriyi de Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Dikme, Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu ve bölüm öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Eda Mezda ortak sundu. Dikme, Sucu ve Mezda bu bildirilerinde örgüt kültüründe çalışanların iş performanslarını ve iş motivasyonlarını artırmak için örgüt içinde etkin bir iletişim kurmanın ve iş motivasyonunu artırmaya yönelik yapılan çalışmaların iş performansının artmasına katkı sağladığının önemi vurgulanmaktadır.