İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Reklamcılık Bölümü web sayfasına “Önerilen Kitap ve Filmler” başlıklı sekme eklendi


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi (İİSBF) Reklamcılık Bölümü web sayfasına “Önerilen Kitap ve Filmler” başlıklı sekme eklendi.


“Öğrenci” sekmesinde yer alan “Önerilen Kitap ve Filmler” menüsünde öğretim üyelerimiz ve öğretim elemanlarımız tarafından hazırlanan “Bir Reklamcının Okuması Gereken Kitaplar” başlığı ile 100 adet kitap ve “Bir Reklamcının İzlemesi Gereken Filmler” başlığı ile 25 adet film listelendi.

Kitap listesinde George Orwell’ın “1984” ve “Hayvan Çiftliği”, Franz Kafka’nın “Dönüşüm”, Aldous Huxley’in “Cesur Yeni Dünya” adlı başyapıtlar; Stuart Hall’un “Medya, İktidar, İdeoloji”, Marchall Mcluhan’ın “Gutenberg Galaksisi: Tipografik insanın Oluşumu”, Jean Baudrillard’ın “Simularklar ve Simülasyon” ve “Tüketim Toplumu” adlı eserleri gibi her iletişimcinin okuması gereken kitaplar ve Luke Sullivan’ın “Satan Reklam Yaratmak”, Joseph Sugarman’in “Reklam Yazarının El Kitabı”, Philip Kotler’in “Pazarlama 4.0 Gelenekselden Dijitale Geçiş” adlı eserleri gibi bir reklamcının mutlaka okuması gereken kitaplar yer aldı. Film listesinde ise, “Truman Show”, “Başkanın Adamları (Wag The Dog)”, “9,90 YTL (99 Francs)”, “Sosyal Ağ (The Social Network)” gibi bir reklamcının mutlaka izlemesi gerek filmler sıralandı.

“Önerilen Kitap ve Filmler” menüsüne ulaşmak için lütfen tıklayınız.