Türkiye’de 2020’nin ilk altı aylık
“Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu”nun sonuçlarına göre, ülkemizdeki
toplam Medya ve Reklam Yatırımları 7 milyar 867 milyon TL iken,
toplamda medya yatırımları 6 milyar 294 milyon TL oldu.
Yayımlanan basın bülteninde, Covid-19 salgınının Türkiye’deki medya ve reklam yatırımları üzerindeki etkisi; bu süreçte bireylerin televizyon izleme süreleri, dijital içerik tüketimi ve mobil ağlardaki günlük kullanıcı sayılarındaki artış; pandemi nedeniyle tirajlarda yaşanılan düşüş ve sinemanın olumsuz etkilenmesi; tüm dünyayı etkisi altına alan salgınla birlikte değişen tüketici davranışları doğrultusunda markaların dijital dönüşüm süreçleri konuları yer aldı.
Basın bültenini detaylı incelemek için
tıklayınız.