İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Reklamcılık








 Türkiye’de 2020 Yılının İlk Altı Aylık “Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu” Yayımlandı


Ülkemizdeki toplam Medya ve Reklam Yatırımlarının 2020 yılının ilk yarısında 7 milyar 867 milyon TL olduğu açıklandı.


Türkiye’de 2020’nin ilk altı aylık “Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu”nun sonuçlarına göre, ülkemizdeki toplam Medya ve Reklam Yatırımları 7 milyar 867 milyon TL iken, toplamda medya yatırımları 6 milyar 294 milyon TL oldu.
 
Yayımlanan basın bülteninde, Covid-19 salgınının Türkiye’deki medya ve reklam yatırımları üzerindeki etkisi; bu süreçte bireylerin televizyon izleme süreleri, dijital içerik tüketimi ve mobil ağlardaki günlük kullanıcı sayılarındaki artış; pandemi nedeniyle tirajlarda yaşanılan düşüş ve sinemanın olumsuz etkilenmesi; tüm dünyayı etkisi altına alan salgınla birlikte değişen tüketici davranışları doğrultusunda markaların dijital dönüşüm süreçleri konuları yer aldı.
 
Basın bültenini detaylı incelemek için tıklayınız.