İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğretim üyesi Dr. Sarp BAĞCAN, Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’na katıldı. Sarp BAĞCAN, sempozyumda, küresel markaların pazarlama stratejileri hakkında bilgi vererek, bir küresel markanın farklı coğrafya ve kültürlerdeki reklam uygulamalarının nasıl yürütüldüğünü anlattı. Sunumunda Coca Cola markasının dünya genelinde yaptığı reklam kampanyalarını ele alan BAĞCAN, küresel markaların pazar analizi yöntemleriyle Coca Cola’nın dünyada yaşadığı sorunları ortaya koymuş; markanın pazarlara giriş ve tutundurma taktiklerini açıklamıştır. Sunum, küresel markaların glokal iletişim stratejilerine ilişkin bir çerçeve ortaya koymuştur.