İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Halkla İlişkiler Ve Tanıtım








 Kitap Önerisi: 21. Yüzyılda Pazarlama Profesyonelinin Halkla İlişkiler El Kitabı


İlk basımı 1991 yılında gerçekleştirilen Pazarlama Profesyonelinin Halkla İlişkiler El Kitabı, halkla ilişkilerin pazarlamadaki stratejik rolünü ele alan ilk kitap olmuştur. İlerleyen süreçte bu konuda yazılmış olan bir klasiğe dönüşmüş olan kitap, pazarlama iletişimi bağlamında hem akademi hem de sektörde en çok önerilen kitapların başında gelmektedir.


Reklam yayın ağı hedef kitlelere ulaşma konusunda pahalılaştıkça ve daha az etkili olmaya başladıkça, pazarlama yönelimli halkla ilişkiler bütünleşik pazarlama kampanyasında evrensel olarak kabul edilmekte olan bir bileşen olmuştur. Kitap içinde yer alan önemli markaların örnek olay incelemeleri ile halkla ilişkilerin pazarlamadaki önemli işlevi gün yüzüne çıkarılmaktadır.

Patricia Whalen ve Thomas Harris tarafından ele bu kıymetli eser, kitap öneri listemizde yer almaktadır.