İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

Halkla İlişkiler ve Tanıtım








 Tecrübe Her Şeydir - Nuray Büyükbaş İle Söyleşi


Tecrübe Her Şeydir - Nuray Büyükbaş İle Söyleşi


Tecrübe Her Şeydir
Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü öğretim üyeleri, Brandworks İletişim Danışmanlığı Medya Grup Koordinatörü Nuray Büyükbaş’ın katılımıyla halkla ilişkiler mesleğinin durumuna dikkat çekmek için etkinlik düzenledi.

12 Ekim 2017 tarihinde İstanbul Gelişim Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğretim üyeleri tarafından bölüm öğrencilerine halkla ilişkiler mesleğinin durumuna dikkat çekmek için rektörlük yerleşkesinde etkinlik düzenledi. Düzenlenen, “bir uygulayıcı gözüyle halkla ilişkiler mesleğine yönelik tecrübeler” isimli etkinliğe Brandworks İletişim Danışmanlığı Medya Grup Koordinatörü Nuray Büyükbaş katılım sağlayarak halkla ilişkiler uygulayıcısı ve yöneticisi olmanın ne ifade ettiğine ve mesleğin önemine yönelik tecrübelerini paylaştı. Etkinliğe katılan Nuray Büyükbaş, Gelişim Üniversitesi’nin sektör ile üniversite arasında bağlantı kurulmasına yardımcı olma aşamasında önemli bir görev üstlendiğini belirterek söz konusu çabanın oldukça değerli olduğunu kaydetti. Konuşma sırasında Nuray Büyükbaş, halkla ilişkiler mesleğinin insanı geliştiren bir meslek olduğunu, iş seyahatlerinin keyifli olduğunu, Türkiye’nin üst düzey kişileri ile çalıştıklarının altını çizdi. Ünlü markalarla iş birliği içerisinde olduklarını belirterek, söz konusu markalar dahilinde fuarlara, organizasyonlara, yurt içi ve dışı seyahatlere katıldıklarını, mesleğin basın ile ilişkilerini istikrarlı bir şekilde sürdürebilmesi gerektiğini vurguladı. Halkla ilişkiler mesleği, mesleğin gerekliliklerini anlamak, kişisel donanımı arttırmak, staj ve iş imkanları gibi başlıklarda soruların geldiği etkinliğin sonunda Halkla ilişkiler ve tanıtım bölüm başkanı Güzin Ilıcak Aydınalp de, “gelecekte iyi bir halkla ilişkiler uygulayıcısı ve yöneticisi olabilmek için sektörün yakından takip edilmesi önemlidir. Öğrenciler ileride çalışacakları sektörü içine girmeden önce tanımalıdır” sözüyle etkinliğin halkla ilişkiler ve tanıtım öğrencileri için önemini ortaya koyarken mesleki deneyimlerin öğrencilere önemli bir bilgi kaynağı sunduğunun altını çizdi.