İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr

İşletme (İngilizce)








 “Türkiye’nin Lovemark’ları” Araştırması 2020 Sonuçları Açıklandı


Bu sene 13.'sü düzenlenen ve tüketicilerin gönlünde yatan markaları belirleyen “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırması 2020 sonuçları açıklandı.


Bu sene 13.'sü yapılan Türkiye’nin Lovemark’ları araştırması MediaCat ev sahipliğinde Ipsos tarafından gerçekleştirilmiştir.

Araştırma evreni Türkiye’yi temsil ettiğine inanılan 15-55 yaş arası kadın ve erkek tüketicilerden oluşmaktadır. Araştırmaya eşit sayıda olmak üzere 2 bin kadın ve erkek katılmıştır. Araştırma 2020 yılının Şubat ve Haziran ayları arasında
gerçekleştirilmiştir.

 
Araştırma sonuçları; markanın zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılmayacak kadar sevilip sevilmediği dikkate alınarak yapısal eşitlik modeli yaklaşımı ile hesaplanmıştır.
 
Araştırma ile ilgili detaylı bilgiye;
 
PDF’i indirerek; LOVEMARKS PDF

ya da https://mediacat.com/mediacat-lovemarks-2020-tum-liste/ sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.

 
Kaynak: MediaCat Ekim 2020 Sayısı