Geleneksel tüketim alışkanlıklarında dönüşüm yaratabilme gücüne sahip olan küresel markalar, sorumlu tüketime geçişi sağlamak üzere harekete geçiyor.
“SB Brands for Good” hareketi, tüketicilerin sürdürülebilirlik anlayışını benimsemeleri ve dönüşüm sürecine dahil olmaları amacıyla markalara destek sağlıyor.
Dünyanın geleceği için bugün atılması gereken adımlar oldukça önemli. Markalar, “büyüme için rekabet avantajı” elde etmek üzere sürdürülebilirliği iş alanlarına yerleştirmeyi hedefliyor. Bu bağlamada sorumlu tüketim anlayışının gelişmesi için sürdürülebilir yenilikçi uygulamalara geçiş hızlandırılıyor. Aşırı tüketimin yol açtığı küresel zararları azaltmak üzere yola çıkan lider marka topluluğu Sustainable Brands aracılığıyla yeni iş modelleri geliştiriliyor. Türkiye’nin de dahil olduğu iş birliğinde küresel marka liderleri 15-16-17 Eylül 2021 tarihlerinde gerçekleşecek olan
“Sustainable Brands Turkey” konferansında bir araya geliyor. Sürdürülebilirlik anlayışının önemini anlatmak, bu bilinci taşıyan markaların gücünü ortaya çıkarmak ve rehberlik sağlamak üzere gerçekleştirilen toplantıların, küresel iklim ve ekonomik krizlerin etkilerini azaltması planlanıyor.
Topluluk hakkında ayrıntılı bilgi için
tıklayınız.