İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi - iisbf@gelisim.edu.tr


 İçerik Pazarlama Kampı

İstanbul Gelişim Üniversitesi fütürizm kulübünün düzenlediği “1. içerik pazarlama kampı”ında 25 öğrenci haftasonu boyunca kendi projelerini yaratmak için bir araya geldi.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Fütürizm Kulübü'nün düzenlediği “1. İçerik Pazarlama Kampı”nda 25 öğrenci hafta sonu boyunca kendi projelerini yaratmak için bir araya geldi.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Fütürizm Kulübü 30 Mart Cumartesi - 1 Nisan Pazar tarihleri arasında, Dr. Öğr. Üyesi Semra Geçkin Onat'ın danışmanlığında 36 Saat süren ‘’İçerik Pazarlama Kampı’’ düzenledi. Yeni Medya Bölümü öğrencileri arasından seçilen 25 öğrencinin katılımıyla gerçekleşen içerik pazarlama kampında 5 gruba ayrılan katılımcılar, projelerini oluşturmak için ekip ruhuna dayalı  heyecanlı bir süreç yaşadılar.
’İçerik Pazarlama Kampı’’nın Amacı: ‘’Yaratıcı Olma’’ Duygusunu Kazandırmak
Etkinlin sonunda konuşan Onat, “36 saat süren dijital içerik pazarlama kampının amacı, öğrencilerin yaratıcı yönlerini ortaya çıkarıp, onlara ekip ruhunu kazandırmak ve fikir/içerik üretmelerini sağlayacak ortamı yaratmaktı” şeklindeki sözleriyle kampın amacını ortaya koydu. “Kamp süresi boyunca onlardan istenen,  hayal ettikleri fikirleri bir projeye/hikâyeye dönüştürmeleriydi” diyen Onat, “bu dönüşümü yaparken yeni iletişim teknolojilerinin enstrümanlarını/araçlarını kullanmaları ve kendi içeriklerini, projelerini, markalarını yaratmaları önemliydi” şeklinde sözlerine devam etti.
Hikâye anlatımı ve içerik pazarlamasının farklı yolları ve kapsamları vardır.
Etkinlik sırasında hikâye anlatımı ve on-line içerik pazarlamasının istendiği takdirde yalnızca sunum, video, Google reklam, web sitesi, blog, vlog veya hepsini kapsayacak tarzda yapılabileceğine de vurgu yapıldı. Sektörden dijital pazarlama uzmanları davet edilerek, kamp esnasında öğrencilere tasarımla ilgili gerek teknik gerek yazılımsal gerekse fikir bazında yardım sağlandı. İki gün süren kampın sonunda gruplar jüri önünde projelerini sundular, ödüllerini ve katılım sertifikalarını almaya hak kazandılar.
Katılımcılara hayallerini fikre dönüştürme, yaratıcılıklarını geliştirme, ekip ruhu kazanma ve içerik üretme becerisi edinmeleri konularında yardımcı olan etkinliğin sonunda ise katılımcılara hediyeler ve katılım sertifikaları takdim edildi. Sonrasında ise, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi’nde görev yapan Dekan Prof. Dr. İzzet Gümüş’e, Dr. Öğr. Üyesi Semra Geçkin Onat’a, Dr. Öğr. Üyesi Eren Efe’ye, Dr. Öğr. Üyesi Semiha Ümit Arat’a, Fakültesi Sekreteri Nilgün Yeniev’e; İGÜ Medya Koordinatörü Saygı Ünlü’ye; Anares Yazılım’dan Dijital Pazarlama Müdürü Oğuzhan Ali ve Web Devoloper Özgür Öztürk’e ve son olarak etkinlikle ilgilenen kat sorumlularına ve etkinlikte emeği geçen tüm herkese teşekkürler iletilerek etkinlik sonlandırıldı.
 
Başarılı Projelerle Beğeni Topladılar
Başarılı projelere imza atan katılımcıların etkinlik sonundaki sıralamaları şu şekilde gerçekleşti:
Merve Canan Karaağra; Kardelen Özaydınlık; Selinay Uzer; Merve Ceylan; Kaan Gönenç; Ahmet Arif Güzeldere tarafından hazırlanan; ‘’Türkçe düşünme ‘’TİD’’ olarak düşün’’ mottosu altında sunulan , ‘’TİDDESTEK/Online İşaret Dili Çevirisi ve Sesli Betimleme Hizmet Platformu’’ projesi jüri tarafından birinciliğe layık görüldü.
Mete Ürgüp; Onur Tuna; Ceylan Güney; Onur Koçer; Çiğdem Yaman; Mert Şehitoğlu tarafından hazırlanan; Burs gönüllüleri ile burs ihtiyacı olanları buluşturan  ‘’ Eğitim Eli ’’  projesi ikinciliğe layık görüldü.
Zeynep Işık; Emrullah Sayılmaz; Sofia Şen; Umut Balcı tarafından hazırlanan; öğrencilerle anne eli değmiş sıcak yemekleri buluşturan ‘’Ev Yemeği Vakti’’, ‘’Annemkampüste.com’’ ( isim babası Sn.Saygı Ünlü’dür) projesi üçüncülüğe layık görüldü.
Sıla Tuğçe Kaya, Canberk Kaya, Yağmur Ayrı, Ege Özdemir tarafından hazırlanan; ‘’Gelecek için görüşüm, mutlaka geri dönüşüm’’ ve ‘’Eski değiliz’’ mottoları altında sunulan ‘’Çöpe Atma –Dönüştür’’ projesi dördüncülüğe layık görüldü.
Esma Soyöz; Arda Akalın; Deniz Anık; Merve Nur Gökduman; Umut Karka tarafından hazırlanan; Engellilerin toplum içindeki görünürlüğünü desteklemeyi amaçlayan, ‘’Medya’da olmak onların da hakkı’’, ‘’Onlar aramızda’’ ve ‘’Onların şansı olun’’ mottoları altında sunulan ,  ‘’TEYDO- Türkiye Engelsiz Yaşamı Destekleme Organizasyonu’’ projesi beşinciliğe layık görüldü.
 
 


 İçerik Pazarlama Kampı



Haberler

Tüm Haberler